ابزار وبلاگ

سیاست داخلی - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

عکسی از هاشمی رفسنجانی و همسرش در اروپا

عکسی از هاشمی رفسنجانی و همسرش در اروپا


[ سه شنبه 92/8/7 ] [ 8:29 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
 

تولد احمدی نژاد/ عکس

منبع: پارسینه

[ سه شنبه 92/8/7 ] [ 8:28 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

عصرایران - روز گذشته در حاشیه استقبال مردمی از رئیس جمهور - بعد از سفر سازمان ملل - عده ای از عناصر افراطی که پیش از این ، رفتارهایشان در موارد متعددی مانند حادثه 22 بهمن قم و 14 خرداد حرم امام(ره) مورد انتقاد جدی رهبری قرار گرفته بود ، بار دیگر خودی نشان دادند و با حمله به خودروی حسن روحانی ، شعارهایی علیه وی سر دادند.

در میان مهاجمان ، برخی افراد شناخته شده یک جریان خاص سیاسی نیز وجود داشتند که کاملاً سمت و سوی مهاجمان را مشخص می کرد.

یکی از این افراد ، محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 است که تصویر وی در خبرگزاری فارس و نیز عکسی از او در کنار جلیلی ، بسیار گویاست.



هر چند از عناصر افراطی ، انتظار عقلانیت نیست ولی دستکم از آقای جلیلی انتظار می رود به عنوان کسی که سال ها مسوولیت امنیت ملی را در کشور بر عهده داشته ، نسبت فعلی خود با این افراد را تبیین و نظر خود را درباره اقدامات آنها به طور شفاف بازگو کند و بگوید اگر در دروان مسوولیت وی، افرادی به رئیس جمهوری که از سفر بازگشته حمله می کردند، با آنها چه رفتاری می شد؟!

البته معتقد به این هستیم که هر فردی آزادی بیان و آزادی اعتراض دارد و این ها نیز از این آزادی بنیادی برای ابراز عقایدشان استفاده کرده اند و به جز مواردی که مرتکب خشونت می شوند ، نباید هیچ برخوردی با آنها - و البته با دیگران - صورت گیرد. فقط آنچه مورد انتظار است این که این جریان و حامیان آنها ، آنقدر شفافیت و شجاعت داشته باشند که با تابلوی خودشان سخن بگویند و از نام مردم ، دانشجو ، بسیج و نظایر آن ، به نفع خود سوء استفاده نکنند.


[ سه شنبه 92/7/9 ] [ 3:18 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
اینم یه راه خوب برای فرار از خرید عید تو این گرونی
.
.
.
.باید خندید یا گریه کرد واقعا

[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 11:27 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

دادگاه ویژه روحانیت، حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی را به 3 سال و نیم حبس محکوم کرد.
خبرگزاری فارس: دادگاه ویژه روحانیت، حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی را به 3 سال و نیم حبس محکوم کرد.

وی به عنوان متهم ردیف اول پرونده موسوم به طلاب عدالتخواه، به اتهام تشویش اذهان عمومی به 2 سال، اخلال در نظم عمومی به یک سال و توهین به مقامات قضایی به 6 ماه حبس محکوم شده است.

همچنین محسن شیرازی طلبه 19 ساله که مدیریت سایت «قیام یاران ولایت» را بر عهده دارد و اکنون همراه طلبه سیرجانی در اوین به سر می برد، به 2 سال و نیم حبس محکوم شد.

وی نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی به یک سال، اخلال در نظم عمومی به یک سال و توهین به مقامات قضایی به 6 ماه حبس محکوم شده است.

گفته می شود احکام صادره برای این امروز صبح به شیرازی ابلاغ شده و رأی آنها بدوی و ظرف مدت قانونی قابل تجدیدنظرخواهی است.

حجت‌الاسلام جهانشاهی در حال حاضر در اتاق 1 بند ویژه روحانیت زندان اوین و محسن شیرازی در بند عمومی به سر می برند.

این دو تن حدود 4 ماه پیش در تجمع حمایتی از طلاب بروجردی آمر به معروف که از سوی دستگاه قضایی محکوم شده‌ بودند، بازداشت شدند.

در روزهای اخیر حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس و جمعی از نیروهای ارزشی پیگیر پرونده طلبه سیرجانی و محسن شیرازی شدند.

حجت‌الاسلام جهانشاهی از سال 83 فعالیت‌هایش در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی را با مقابله با پدیده زمین خواری در سیرجان آغاز کرد و همراه با دو تن از طلاب عدالتخواه در آذربایجان «جبهه مردمی عدالتخواهی» را تأسیس کرد.

وی همچنین در اواخر دولت خاتمی «مجمع جوانان مسجدی» را در سیرجان ایجاد کرد و به فعالیت‌های مذهبی و امر به ‌معروف‌و نهی ‌از منکر می‌پرداخت.

طلبه سیرجانی از سال گذشته در راستای تحقق فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام به برگزاری پیاده روی‌های عدالتخواهانه در قم و تهران کرده بود.


[ چهارشنبه 91/11/11 ] [ 12:56 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]




به گزارش تعامل، یعنی اگر بر فرض مثال یا محال شما یک میلون تومان حقوق بگیرید:



به عبارتی از ابتدای سال 90 تا کنون 588 دلار(313-901) (برای هر یک میلیون تومان حقوق) از حقوق شما کسر شد

اقتصاد ایران آنلاین


[ چهارشنبه 91/11/11 ] [ 12:48 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
در پی سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان در دانشگاه تربیت مدرس، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از سمت خود برکنار شد.

نقویان در سخنرانی اخیرش در دانشگاه تربیت مدرس که بازتاب وسیعی در رسانه‌های موافق و مخالف دولت داشت، ضمن انتقاد شدید از دولت، با استناد به کتاب شریف نهج‌البلاغه، عزل و نصب‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را مبتنی بر حکمت و نه از روی هوی و هوس معرفی کرده بود. اما دولت با این عزل نشان داد، خود مصداق بارز انتقادات نقویان از عزل و نصب های بی حساب و کتاب بوده است.

 

دولت مدعی وجود «آزادی در حد مطلق»، بعد از انتشار سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان، با فشار گسترده بر دکتر رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس، معاون فرهنگی این دانشگاه را عزل کرد.

 

 در ادامه عزل و نصب‌های گسترده‌ و بدون حساب و کتاب احمدی‌نژادی و در پی سخنرانی انتقادی حجت الاسلام نقویان در دانشگاه تربیت مدرس، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از سمت خود برکنار شد.

 

پیش از این نیز استاندار خراسان رضوی به جهت شرکت در سخنرانی ناصر نقویان از سمت خود عزل شده بود.

 

به گزارش صراط، نقویان در سخنرانی اخیرش در دانشگاه تربیت مدرس که بازتاب وسیعی در رسانه‌های موافق و مخالف دولت داشت، ضمن انتقاد شدید از دولت، با استناد به کتاب شریف نهج‌البلاغه، عزل و نصب‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را مبتنی بر حکمت و نه از روی هوی و هوس معرفی کرده بود. اما دولت با این عزل نشان داد، خود مصداق بارز انتقادات نقویان از عزل و نصب های بی حساب و کتاب بوده است.

 

وی مثال زده بود که در کشورهای غربی حتی افراد دوشنده شیر گاو را به این راحتی عوض نمی کنند، چون گاوها که به بوی بدن آنها عادت کرده اند، این تغییر را می فهمند و ممکن  است باعث کم شدن شیرشان شود.

 

داداش زاده که پیش از این مدیر روابط عمومی وزارت علوم بوده، تنها یک سال و دو ماه قبل به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس منصوب شده بود و اینک با فشارهای سنگین بر رئیس دانشگاه عزل شده است


[ سه شنبه 91/10/26 ] [ 8:14 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

شورای اسلامی همدان

بعد از انتشار تصویر بی‌حجابش در فضای مجازی آنهم در آستانه 17 دی ماه سالروز کشف حجاب، بجای عذرخواهی از مردم و مسئولین بخاطر این موضوع که موجب وهن مردم و مسئولین متدین این شهر گردیده است، سعی کرد تا این مساله را به دیدار دو ماه پیش خود با آقای هاشمی رفسنجانی ارتباط دهد!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، انتشار تصویر بی حجاب خانم " م ن " عضو شورای شهر همدان، تنها ثمره ای که برای وی داشت این بود که بعد از هشت ماه وبلاگ خود را بروز کرد.

این خانم که انگار بسیار ادعای فهم مباحث حقوقی دارد، طی سه مطلب پیاپی در وبلاگش، افراد ناشناسی را تهدید حقوقی و قضائی کرد که بنابر ادعای وی تصاویرش را از صفحه شخصی اش در فیس بوک سرقت کرده و بصورت عمومی منتشر کرده اند! (لازم بذکر است که بی باک از انتشار تصویر بی حجاب وی که برخی رسانه ها آنرا منتشر کرده اند، معذور می باشد و صرفا دو تصویر با حجاب وی را منتشر می نماید که یکی از این تصاویر مربوط به جلسه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت می باشد.)

وی در ادعایی جالب این خطای فاحش ( یا هرچه که نامش بگذاریم ) در انتشار تصویر بی حجابش در صفحه فیس بوک اش را به سخنرانی دو ماه پیش خود در حضور هاشمی رفسنجانی ربط داد و  از توطئه ای شدید برای تخریب و هجمه علیه خود سخن به میان آورد!

این عضو زن شورای شهر همدان در اولین مطلب منتشر کرده در وبلاگش بعد از حدود هشت ماه نوشت: "ظاهرا جلسه ی 17 آبان91 در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدار اعضای اصلاح طلب شوراهای شهرهای کشور با آقای هاشمی رفسنجانی و سخنانم در این جلسه، به مذاق عده ای خوش نیامده و از آن روز با پیغام و واسطه عواقب آن را هشدار می دادند! حال نمی دانم حضور در دفتر مجمع تشخیص مصلحت که یکی از ارکان نظام است خلاف می باشد یا سخنانی که تنها بیان ساده ی مشکلات فعلی موجود است و با هدف بهبود شرایط جامعه مطرح شده نه تخریب. تا اینکه چندی پیش، یک عکس تکی اینجانب ( که روسری بر سر نداشته ام) و در فضای فیسبوک ( آن هم نه در فضای عمومی، بلکه در قسمتی که تنها برای تعدادی از دوستان نزدیک و بستگان قابل مشاهده بوده است) قرار داشته، به نحوی در دست افرادی افتاده و با این عنوان که عکس «م ن ر » دارای حجاب کامل نیست، عده ای به اعتراض برخاسته اند! درحالیکه عکس فوق در حریم شخصی من بوده و درواقع این من هستم که باید اعتراض داشته باشم که چه کسی یا چه کسانی و با چه هدفی و چگونه عکس شخصی مرا از حریم خصوصی من برداشته اند. اکنون نزدیک به یک هفته می شود که این موضوع، عده ای را که همواره حضور من در عرصه ی اجتماع و شهر برای ایشان خوشایند نبوده به شدت به خود مشغول نموده و اکنون به دنبال حذف اینجانب می باشند و از من خواسته شده که بی سرو صدا از عضویت در شورای شهر استعفا دهم! اما از آنجا که اینجانب هیچ قصوری را متوجه خود نمی بینم و موقعیت فعلی خود را به عنوان نماینده مردم حق موکلان خود و کسانی که به من رای داده اند می دانم، حاضر به استعفا نشدم. با این وصف و با توجه به عدم  استعفا، اکنون موضوع سلب عضویت اینجانب در دستور کار قرار گرفته است."


وی پس از طرح توهم توطئه در وبلاگش، با یک روزنامه اصلاح طلب منتسب به خاندان هاشمی رفسنجانی نیز مصاحبه کرد و همین داستان را تکرار کرد.

اما در این میان جای چند سئوال از این خانم وکیل جوان باقی است؛

1ـ با توجه به اینکه همه کاربران اینترنت از عدم امنیت فضای مجازی آگاهند و افرادی که کمترین سواد و شناخت را نسبت به فضای مجازی دارند؛ به هیچ وجه حاضر به قرار دادن تصاویر شخصی شان در هیچ سایت داخلی نمی شوند تا چه رسد به شبکه های معلوم الحالی چون فیس بوک، حضرتعالی با کدام توجیه و منطق دست به چنین کاری زده اید تا اینکه امروز با آسمان و ریسمان بافتن های سیاسی، سعی در القای توطئه ای غیراثبات شده بنمایید؟! آیا شما از بی امنیتی در فضای مجازی و بخصوص جوامع مجازی چون فیس بوک آگاه بوده اید و با وجود علم به این موضوع دست به چنین کاری زده اید یا اینکه از این موضوع کاملا بی خبر می باشید؟ در فرض اول؛ هیچ توجیهی از جانب شما پذیرفته نیست و کاملا بی تعهدی شما را به مقوله حجاب می رساند که جا دارد ضمن عذرخواهی از مردم و استعفا از سمت خود، بدلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و پایین آوردن شان نمایندگی مردم متدین همدان در شورای شهر از سوی مسئولین مورد بازخواست قرار گیرید و در این فرض جای هیچ اعتراضی باقی نمی ماند و این مثل فردی می باشد که با وجود علم به عدم امنیت در شهرش، صندوقچه جواهراتش را دم درب منزل و داخل کوچه بگذارد و بعد از مفقود شدن جواهراتش، بجای اعتراف به خطای خود، شروع به فریاد زدن به سر دیگران کند! لذا در این صورت باید تنها خود را خائن به خویشتن بخوانی و از بی تعهدی خود بسرایی نه توجیه و القای توهم.
اما در فرض دوم؛ اگر حضرتعالی فضای مجازی را نمی شناختید و بخاطر جهلتان به این فضا، اقدام به انتشار تصویر شخصی تان در شبکه اجتماعی فیس بوک کرده اید، در این صورت هم دیگران نباید پاسخگوی جهل و بی سوادی شما به چنین موضوعاتی باشند بلکه باز این خود شما هستید که باید تاوان کم سوادی تان به فضای مجازی را بدهید. به هر حال همانگونه که نوجوان نا آشنا به خیابانهای شهر و خطرات احتمالی، نباید بدون مشورت و اجازه از بزرگترها پایش را بیرون منزل بگذارد، شما نیز نباید اینگونه و غیرمحتاطانه به چنین دنیایی وارد می شدید و تصاویر خصوصی خود را به دست مغازه داران چنین فضایی می سپردید.

2 - شما این موضوع را به دیدارتان با آقای هاشمی رفسنجانی و سخنانتان در این دیدار نسبت دادید و از توطئه ای شدید علیه خود خبر دادید! حال جای سئوال دارد که شما بعنوان یک وکیل و حقوقدان، اگر آگاه به ادله محکمه پسند هستید، لطفا چند سند محکمه پسند نه، عوام پسند در این باره برای افکار عمومی ارائه دهید.

3- براستی جنابعالی برای خود، اینچنین جایگاه و شانیت و سهم تاثیرگذاری کلانی در کشور قائل هستید که افراد و یا جریاناتی بدنبال توطئه علیه شما باشند؟! با این حساب اگر فرماندار همدان ادعا کند که عده ای از کره ماه برای ربایش وی ماموریت یافته اند، سخنی گزاف نگفته است! براستی تا قبل از این موضوع چه کسی شما را می شناخت که به سهم تاثیرگذاری مثبت یا منفی تان در تحولات کشور آگاه باشد؟! بدون جسارت به شما فقط محض اطلاع می گوییم که جار زنی برای کسب شهرت و مطرح کردن خود، همواره یکی از شیوه های انسانهای کوچک و جویای نام بوده است و طرح چنین ادعاهای بی پایه و اساسی از سوی شما، شائبه جار زنی برای کسب شهرت را ایجاد می کند.

4-  شما در گفتگو با یک روزنامه اصلاح طلب گفته اید " در این عکس فقط بدون حجاب روسری بوده اید" آیا بدون روسری بودن برای شما عیب محسوب نمی شود؟! در غیر اینصورت منظورتان از قید " فقط بدون حجاب روسری" چه بوده است؟



5- باز شما در همان مصاحبه و اولین مطلب وبلاگتان بعد از هشت ماه گفته اید؛ " عکس تکی اینجانب ( که روسری بر سر نداشته ام) و در فضای فیسبوک ( آن هم نه در فضای عمومی، بلکه در قسمتی که تنها برای تعدادی از دوستان نزدیک و بستگان قابل مشاهده بوده است) قرار داشته است" حال با توجه به اظهارات خودتان، اگر دیگران ( غیر از نزدیکان و بستگان شم ا) از دسترسی به این تصویر محروم بوده اند و فیس بوک آنقدر برای شما مطمئن و با امنیت است که نیازی به احتیاط در سپردن تصاویر شخصی خود به آن را دارد، به ناچار باید منتشر کننده و خائن به خود را در همان چند نفر دوستان نزدیک و بستگانی که تنها خود آنها را می شناسی و به تصویرتان دسترسی داشته اند جستجو کنید نه اینکه سرنخش را به سخنان غیرعلمی و عوامانه تان در دیدار بی اهمیتی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت گره بزنید که به این کار در فرهنگ فارسی می گویند؛ "جار زنی برای کسب شهرت" و " دزد کردن مردم برای تبرئه خود"

در پایان جا دارد تا نکته ای را هم به دوستان رسانه ای عرض کنیم و آن اینکه؛ در هر صورت چه خطا از جانب این خانم بوده و چه شخص دیگری چنین کار زننده ای را انجام داده است، وقتی که خود این شخص ادعا می کند که اعتقاد به حجاب دارد و از پخش تصویر بی حجابش انزجار دارد و انتشار تصاویر خصوصی اش را از سوی خود و در حالت عادی غیرممکن می داند، همه اینها از دیدگاه دین مقدس اسلام، کفایت می کند بر ممنوعیت و حرمت انتشار و بازنشر تصویر بی حجاب زن مسلمان از سوی دیگران، لذا رسانه هایی که تصویر این فرد را منتشر کرده اند، مرتکب حرامی قطعی شده اند و قطعا باید از وی کسب حلالیت بطلبند کما اینکه این شخص نیز باید بخاطر بی دقتی و خطای سهوی و یا عمدی اش، از مردم عذرخواهی نماید.

شورای اسلامی همدان

شورای اسلامی همدان


[ سه شنبه 91/10/26 ] [ 8:9 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

وزیر سابق بهداشت پس از برکناری از سوی رئیس جمهور دوباره به بیمارستان جامع بانوان آرش تهران بازگشت.

محمد حسین نجاتی: برکناری مرضیه وحید دستجردی و در ادامه آن محمد باقر لاریجانی منجر به خانه نشینی وزیر سابق بهداشت و قائم مقام او نشد. مرضیه وحید دستجردی که پیش از این نیز در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان جامع زنان آرش تدریس و فعالیت می کرد از صبح شنبه دوباره در این مرکز مشغول به کار شد.
حواشی سیاسی به وجود آمده برای برکناری وزیر سابق بهداشت از سوی دولت به شکلی به سرنوشت کاری محمد باقر لاریجانی نیز گره خورده بود که او نیز همچون وحید دستجردی از دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران به دفتر پژوهشکده علوم غدد و متابلیسم بیمارستان شریعتی اسباب کشی کرد و رئیس این پژوهشکده شد.
پژوهشکده ای که یک ماه پیش به دستور وزیر سابق بهداشت و درمان افتتاح و محمد باقر لاریجانی نیز رئیس آن شد.
استراحت یک هفته ای مرضیه وحید دستجردی در حالی بود که او به گفته معاون پارلمانی وزیر بهداشت، "خانم وحید دستجردی تا ساعت 12:30 دقیقه آخرین روز کاری اش در دفتر کارش حضور داشت و طی یک هفته گذشته توانست با پیگیری‌های خود 80 درصد مشکلات دارویی کشور را حل کند."
از طرف دیگر محمد باقر لاریجانی در حالی پس از هفت سال از دانشگاه علوم پزشکی تهران خداحافظی کرد که این دانشگاه با بیش از 70 سال تلاش در عرصه های مختلف پزشکی، قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده پزشکی کشور است که از‌ بدو تأسیس تا کنون، سهم عمده ای در تربیت پزشکان کشور ایفا نموده است.سالانه بیش از 400 پزشک عمومی و حدود 900 نفر متخصص و فوق تخصص و فلوشیب، 80 نفر فوق لیسانس و دکترای علوم پایه پزشکی از این داشکده فارغ التحصیل می گردند که تعداد قابل توجهی از آنها به عنوان اعضاء هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور مشغول بکار می شوند.

 

دستجردی

صراحت لهجه، شجاعت در گفتار
دولت نهم با 12 وزیر در نیمه‌های راه خداحافظی کرد و در دوره دهم تا به امروز با هشت وزیر. اما هیچ کدام به اندازه اولین وزیر زن در جمهوری اسلامی صدای اعتراض نمایندگان مجلس، کارشناسان حوزه سلامت و ناظران سیاسی را در نیاورد.
مرضیه وحیددستجردی بیش از آنکه زنی سیاستمدار باشد، وزیر بهداشت و نیرویی متخصص بود. کارنامه سه ساله فعالیت او دارای انتقادات مختلفی نیز هست. مثلا انتقاد به نحوه مدیریت آزمون دستیاری و مباحث مربوط بر تقلب‌ها در این آزمون، ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی با صرف هزینه‌های بالا، اتکای بیش از حد به واردات، دستکاری در ساختار وزارت بهداشت از جمله این انتقاد ها بود . اما آنچه که وزیر بهداشت را از سایر وزرا، دولتمردان، زنان در ساختار مدیریت دولت متمایز می‌کرد، صراحت لهجه و شجاعت در گفتار بود. او نداشتن ارز دارویی، کمبود دارو و افزایش هزینه‌های درمانی را با وجود آنکه شاید بر اثر سوء مدیریت در وزارت بهداشت صورت گرفته بود، با مصلحت اندیشی‌های سیاسی که مصادیق زیادی برای آن وجود دارد، جابه جا نکرد. البته او سال گذشته هم با اعلام آلودگی آب تهران به نیترات این صراحت را به اثبات رسانده بوداو در آخرین روز‌های مدیریت خود عنوان کرد: «ماندن یا رفتن برای من مهم نیست، دغدغه من سلامت مردم است.» با وجود انتقادات وارده بر مدیریت اولین وزیر زن در جمهوری اسلامی به جرات می‌توان گفت که سلامت مردم دغدغه مرضیه وحیددستجردی بود.

 

در جدول زیر اظهار نظر های مهم و چالش برانگیز وزیر سابق بهداشت را بخوانید؛

تاریخ

اظهار نظر

4 دی 91 دانشگاههای علوم پزشکی مشکل پرداخت حقوق دارند
24 آذر 91 به جای اینکه ارز خارجی به تجهیزات پزشکی اختصاص یابد متاسفانه درحد کارخانجات ماشینهای کشاورزی و زین اسب اعتبار می دهند.
27 آذر 91 بیماران سرطانی ما به شدت تحت فشار پرداخت هزینه های درمانی هستند.
11 آذر 91

دارو از نان شب هم واجبتر است، چرا که مواد غذایی جایگزین دارند، اما دارو جایگزینی ندارد.

24 آذر 91

هزینه درمان، سالانه هفت ونیم درصد مردم را زیر خط فقر می برد

30 آبان 91 شرایط کشور جنگی است
29 آبان 91

ما نقل و انتقال ارز در خارج از کشور را از طرق غیررسمی میتوانیم دور بزنیم ولی مشکل تخصیص ارز توسط بانک مرکزی در داخل کشور را نمیتوانیم دور بزنیم.

29 آبان 91

هزینه 800 میلیارد تومانی هدفمندی یارانه ها برای وزارت بهداشت

15 آبان 91

پارازیتها هیچ تاثیری بر سقط جنین ندارد

5 آبان 91

تحریم نبودن داروی ایران یک دروغ بزرگ است

27 مهر 91 تنظیم خانواده از اول به زور نبود و الان هم افزایش جمعیت به زور بر مردم تحمیل نمی شود.
7 تیر 91

هم اکنون مسایل و موضوعات مهم تری در حوزه سالمت وجود دارد تا حذف کراوات در بیمارستانها

25 مرداد 91

70 درصد هزینه های درمان را مردم می پردازند

30 فروردین 91

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر حوزه سالمت آثار منفی دارد

24 آبان 90

درباره رهاسازی بیماران نمیدانم چطور خبرنگاری به طور فی سبیل الله عکسی را می گیرد و باز هم فی سبیل الله آن را به رسانه ها می دهد

 


[ سه شنبه 91/10/26 ] [ 8:6 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
 
به دنبال تأکید سخنگوی قوه قضاییه درباره ارسال نشدن گزارش یا اسامی مفسدان اقتصادی و بدهکاران بزرگ بانکی به قوه قضاییه از سوی دولت، جهت تنویر افکار عمومی 2 مورد از مکاتبات انجام شده با قوه قضاییه منتشر می‌شود.
رئیس جمهور اسنادش را برای قوه قضائیه رو کرد+اسناد
 

به گزارش اول نیوز، نامه اول مربوط به مکاتبه‌ای است که با امضای رییس‌جمهور در 27 آذر 1389 به رییس قوه قضائیه ارسال شده است.

متن این نامه که با شماره 28744 از سوی رییس‌ جمهور خطاب به رییس قوه قضاییه ارسال شده به این شرح است:

« آیت‌الله جناب آقای صادق لاریجانی

نامه احمدی‌نژاد به آملی لاریجانی

رییس محترم قوه قضاییه

با سلام و تحیت؛

در اجرای اصل چهل و نهم قانون اساسی، مبنی بر تکلیف دولت نسبت به استرداد ثروتهای نامشروع ناشی از غصب، فروش زمین‌های موات و مباحات اصلی و همچنین اجرای فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر "قطع دست مفسدان و سوء استفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی و طرد امتیازطلبان و زیاده‌خواهان پرمدعا و انحصارجو" و با توجه به اعلام جدیت حضرتعالی در برخورد با این مفاسد و همچنین تأمین امنیت سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان و اشتغال‌طلبان کارآفرین، لیست پیوست که بخشی از گزارشات دستگاههای اجرایی و امنیتی درخصوص زمین‌خواری و همچنین عدم استرداد مطالبات بانکی است و عمده آنها قبلاً‌ به قوه قضائیه تقدیم گردیده است ایفاد می‌گردد.

خواهشمند است دستور دهید بر اساس قوانین به تمامی آنها و همه افراد در هر رده و مسئولیت، دولتی یا غیردولتی رسیدگی و برای استرداد اموال عمومی اقدام و حکم نهایی قضایی را به دولت اعلام فرمائید.

توفیق شما را در احقاق حقوق ملت و تحقق عدالت از خداوند منان خواستارم.

محمود احمدی‌نژاد»

نامه‌ای به دادستان کل کشور 




نامه دیگر مربوط به مکاتبه معاون نظارت و هماهنگی در سیاست‌های اقتصادی معاون اول رییس‌جمهور به دادستان محترم کل کشور است.

متن این نامه که با شماره 16354 مورخ 18 مرداد 1390 ارسال شده به این شرح است:

نامه احمدی‌نژاد به محسنی اژه‌ای

«جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژیه

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم؛

احتراماً با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته نسبت به تسهیلات غیرجاری بانکها و مؤسسات اعتباری در کارگروه کارشناسی بررسی مطالبات معوق بانکی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، به پیوست فهرست پرونده‌های مشتریان بدحساب و بدهکاران معوق کلان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری که جهت رسیدگی به دستگاه قضایی ارسال شده است (تعداد 390 پرونده با حجم مطالبات معوق 70 هزار میلیارد ریال مربوط به 12بانک و مؤسسه اعتباری ارجاع شده به محاکم عمومی، محاکم ویژه اقتصادی یا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) ایفاد می‌گردد.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مزبور اقدامات لازم مبذول گردد.» 



ایسنا


[ سه شنبه 91/10/26 ] [ 7:57 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 104
کل بازدیدها: 3107442
Flag Counter