ابزار وبلاگ

مهدویت شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

 

این جمعه هم از دیدن رویت خبری نیست
دیگر نفسم هم، نفسِ معتبری نیست

رد می شود این جمعه و تا لحظه آخر
از آمدن سبز تو اما اثری نیست

ای شاه کلیدِ همه قفلِ قفسها
مرغان قفس را تو نباشی که پری نیست ...

اللهم عجل لولیک الفرج
حضرت مهدی (عج)


[ جمعه 91/11/6 ] [ 6:15 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

:::: روز امامت امام زمان(عج) دقیقا چه روزی است؟ ::::

 

 
http://www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2012/07/mahdi_aj_2_by_mahdigraph-d3gp8vv2.jpg
 
امروز روز نهم ماه ربیع الاول است، روزی که با عنوان روز به امامت رسیدن آقا امام زمان (عج) جشن گرفته می شود  .
می خواهیم بررسی کنیم که دقیقا تاریخ به امامت رسیدن ایشان چه زمانی بوده است ؟ و بزرگ داشت روز نهم ربیع چگونه است ؟ 
به کتب روایی که مراجعه می کنیم می بینیم که آغاز امامت امام زمان (عج) مقارن است با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام ،یعنی به محض شهادت امام حسن عسکری امام بعد به امامت می رسند و شهادت ایشان نقطه آغاز امامت حضرت مهدی عج می باشد.(أصول الکافی / ترجمه کمره‏اى، ج‏2، 871  )
و عده ای هم معتقدند که روز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام روز نهم ربیع الاول است که این قول مشهور نیست . و در این منابع هم همان روز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را روز آغاز امامت امام زمان عج می دانند. ( الغیبة( للنعمانی) / ترجمه فهرى، متن، ص: 197  )

چرا روز نهم ربیع را جشن می گیریم؟
قبل از پاسخ باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که تعیین امامت امامان دوازده گانه از طرف خداوند متعال بوده است . چرا که مسأله امامت یک مسأله الهی است و جانشین پیامبر(صلی الله علیه و آله) باید از طریق وحی به پیامبر(صلی الله علیه و آله) تعیین گردد، امام یک رهبر عادی نیست که فقط به اداره کشور و حفظ مرزهای آن بپردازد، بلکه وی علاوه بر این وظیفه، وظایف خطیر دیگری مانند تفسیر قرآن، بیان احکام، پاسخگویی به سوالات اعتقادی مردم، و جلوگیری از هر نوع انحراف در عقیده و تحریف در شریعت دارد. و انجام این وظایف خطیر در گرو داشتن علمی گسترده و خطا ناپذیر است. و افراد عادی چنانچه متصدی این گونه امور گردند، از خطا و اشتباه مصون نخواهند بود  .
در هنگام وفات پیغمبر از وى پرسیدم اگر شما از دنیا رفتى به که رجوع کنیم؟ پیغمبر اشاره کردند به طرف على بن ابى طالب و فرمودند: وى با حق است و حق هم با او میباشد، بعد از او هم یازده نفر امام خواهند آمد که اطاعت آنان واجب است، همان گونه که اطاعت از من واجب می باشد
با توجه به این مطلب شناخت امام(علیه السلام) از دو راه امکان پذیر است  :
الف: پیامبر(صلی الله علیه و آله  ) به فرمان خدا بر امامت امام معین تصریح کند  .
که پیامبر اکرم در مواضع مختلف به امامت امامان دوازده گانه اشاره کرده اند و منابع شیعه و سنی به تفصیل نقل کردند   .
به عنوان مثال : عبایة بن ربعى از ابن عباس روایت کرده که وى گفت: در هنگام وفات پیغمبر از وى پرسیدم اگر شما از دنیا رفتى به که رجوع کنیم؟ پیغمبر اشاره کردند به طرف على بن ابى طالب و فرمودند: وى با حق است و حق هم با او میباشد، بعد از او هم یازده نفر امام خواهند آمد که اطاعت آنان واجب است، همان گونه که اطاعت از من واجب می باشد. (زندگانى چهارده معصوم علیهم السلام / ترجمه إعلام الورى، ص: 502  )
حضرت رسول صلی الله علیه و آله فرمود: جانشینان و اوصیاء من که پس از من در میان مردم حجت‏هاى پروردگار هستند دوازده نفر می باشند، اول آنها برادرم هست و آخرین آنان هم پسرم خواهد بود، عرض کردند: یا رسول اللَّه برادرت کیست؟ فرمود: على بن ابى طالب، عرض کردند: فرزندت کدام است؟ فرمود فرزندم مهدى است که خداوند به وسیله او دنیا را پر از عدل و داد می کند پس از این که از ظلم و ستم پر شده باشد. (زندگانى چهارده معصوم علیهم السلام / ترجمه إعلام الورى، متن،511)
ب: امام پیشین بر امامت امام بعدی تصریح کند.
امامت پیشوایان دوازده گانه شیعه از هر دو راه ثابت شده است. هم پیامبر(صلی الله علیه و آله) طبق روایات بر امامت آنان تصریح کرده است، و هم هر یک از ائمه(علیهم السلام)، امام بعد از خویش را معرفی نموده است. (صحیح البخاری، ج 9، ص 81، باب الاستخلاف/ صحیح مسلم، ج 6، ص 3 کتاب الأماره/ مسند احمد، ج 5، ص 86 و 108/ مستدرک الحاکم، ج 3، ص 18/بحارالانوار، ج36، ص 266.)
شایسته است که در این روز برای سلامتی امام زمان علیه السلام و تعجیل در فرج ایشان دعا کنیم ،و با امام خود تجدید بیعتی داشته باشیم در اعتلای اسلام و عمل به وظایف مسلمانیمان
با توجه به ادله ای که بیان کردیم به این نتیجه می رسیم که امامت امام زمان چون سایر امامان علیهم السلام یک امر انتصابی از طرف خداوند متعال بوده است و مثل سایر امامان به امامت رسیدن ایشان هم مقارن با شهادت امام پیش از خود بوده است. به عبارت دیگر امامت ودیعه ای الهی است در دست یک امام که هنگام عروج به جوار باری تعالی آن را به امام بعد از خود می سپارد بدون هیچ فاصله و انقطاع زمانی حتی یک لحظه.

اما چرا ما روز بعد از آن را به عنوان روز آغاز امامت ایشان جشن می گیریم ؟
این به آن خاطر است که رعایت شأن همه ائمه هدی علیهم السلام بر همگان واجب است روز شهادت امام حسن عسکری روز عزای همه شیعیان جهان است ،و همگان در این روز که روز عزای اهل بیت علیهم السلام است باید عزادار باشند .
و روز پس از آن را به عنوان روز یادآوری و بزرگداشتی برای مقام امام حیّ و حاضر خود جشن می گیریم تا گونه ای خاکساری و سپاس باشد به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت بزرگ امامت ،واسطه فیض رحمت و روح جهان هستی ،
و شایسته است که در این روز برای سلامتی امام زمان علیه السلام و تعجیل در فرج ایشان دعا کنیم ،و با امام خود تجدید بیعتی داشته باشیم در اعتلای اسلام و عمل به وظایف مسلمانیمان .

و دست شستن از یک سری اعمال ناشایست و نه در خور پیروان امامان رحمت و هدایت ، که تخم تفرقه می افشاند،و باعث کدورت می شود


[ دوشنبه 91/11/2 ] [ 8:32 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

دل ، بی قرار نیست ادا در می آوریم
چشم انتظارنیست ادا در می آوریم
عمریست درتلاطم دنیا ولذّت است
وقف نگار نیست ادا در می آوریم
مرغی که هر زمان سر یک بام می پرد
دنبال یار نیست ادا در می آوریم
قلبی که دل به صحبت سرما سپرده است
فکر بهار نیست ادا در می آوریم
اصلاً دلی که مست ریا و ربا شود
گوشش به کار نیست ادا در می آوریم
برلب دعای ندبه و دل غرق شهوت است
این انتظار نیست ادا در می آوریم
آقا محبّ واقعی ات در میان ما
یک از هزار نیست ادا در می آوریم


[ یکشنبه 91/11/1 ] [ 9:30 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
ادعیه
ردیف نام حجم
(KB)
زمان اجرا
دعا براى سلامتى حضرت 694  00:01:46   
دعاى افتتاح 00:21:23   
دعاى عهد 00:08:37   
دعای روز جمعه 506  00:01:14   
دعای غیبت امام زمان 00:19:49   
دعای ندبه 10  00:26:54   
دعای استغاثه به امام زمان 770  00:05:54   
دعای اصلاح 778  00:01:50   
دعای اللهم انا نشکو 600  00:01:48   
10  دعای امام زمان در ماه شعبان 868  00:02:42   
11  دعای حضرت در شب نیمه شعبان 577  00:01:43   
12  دعای سمات 00:15:08   
13  دعای صبح حضرت 710  00:02:10   

[ یکشنبه 91/11/1 ] [ 9:30 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

وجود مبارک عیسی علیه السلام از مقام حضرت مهدی ارواحنا له الفداء با خبر بود و سه بار شهود ملکوتی نصیب آن حضرت شد؛ در هر بار به خدا عرض کرد: خدایا! این مقام را به من بده؛ فرمود: این مقام، مخصوص آل محمّد است. موسی کلیم علیه السلام این مقام را مشاهده کرد‌‌، عرض کرد: خدایا! این منزلت را به من بده؛ فرمود: این ذخیره اهل بیت است‌‌، به شما نمی‌رسد. همان‌طوری که در جریان شهود حق‌‌، موسی کلیم عرض کرد: «رَبِّ أَرِنِی أَنظُرْ إِلَیْکَ قَالَ لَن تَرَانِی»[1]، سخن از (لن) هست؛ این‌جا به موسی و عیسی علیهم السلام فرمود: «لن تنالا» یعنی شما به آن مقام نمی‌رسید‌‌، این مال ذخیره آخر زمان و دودمان نبی مکرّم من است.
این منزلت، نظیر مسلّط شدن بر هوا نیست‌‌، این نظیر «غُدُوُّهَا شَهْرٌ وَ رَوَاحُهَا شَهْرٌ»[2] نیست که سلیمان بخواهد و بگوید: «وَهَبْ لِی مُلْکًا لَّا یَنبَغِی لِأَحَدٍ»[3]‌، تا ما به او عطا بکنیم ! این سلطه جهانی بر دل‌های جهانیان است‌‌، این ظهور اسمای حسنای من است‌‌، این مظهر اتمّ و اکمل اسم اعظم است‌‌، این مقام شامخ خلیفة‌الله به قول مطلق است که متعلق «مهدی» است. لذا وجود مبارک رسول گرامی صلیی الله علیه و آله برای فاطمه زهرا سلام الله علیها مفاخر خانوادگی خود را که شرح می‌دهد‌‌، می‌فرماید: «منّا المهدی»[4] پیغمبر صلی الله علیه و آله به وجود مهدی ارواحنا له الفداء افتخار می‌کند.
بنابراین اگر ما در جریان موسی دیده‌ایم که پیروی از او باعث تسلّط بر دریا و انحراف از دستور او مایه سرگردانی در بیابان صاف است؛ پس معلوم می‌شود با توجه به این‌که: « لِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ». که هم آن دشت صاف‌‌، سپاه خداست و هم این دریای موّاج‌، سپاه خداست، اگر خدا بخواهد‌‌، توان آن را دارد که دل‌ها را پر از امید‌‌، پر از استغنا و احساس نشاط در برابر استقلال و آزادی کند. این‌چنین دل‌ها‌، هم آن اندیشه‌های ناب نبوی و هم آن انگیزه‌های صائب و صالح علوی را می‌پذیرند‌‌ و با تربیت شاگردانی چون حضرت امام رحمه الله می‌توانند جهان را پر از عدل و داد کنند.
وقتی وجود مبارک امیرالمؤمنین مفاخر اهل بیت را برای دربار اموی شرح می‌دهد‌، می‌فرماید: پیغمبر از ماست‌‌، حسن از ماست‌‌، حسین از ماست؛ «منّا سبطا هذه الأمّة‌‌، سیّدا شباب اهل الجنّه»[5] و مانند آن؛ بعد جریان مهدی منتظر موجود موعود را ذکر می‌کند که مهدی این امت از ماست.

هنگام ظهور‌‌، روز به ثمر نشستن شجره طوبای انسانیّت
همه به وجود مبارک آن حضرت افتخار می‌کنند تا جامعه بشریت به ثمر برسد. تاکنون درخت انسانیّت میوه نداد‌‌: «وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عن سبیلِ اللهِ».[6] اما روزی بالأخره جامعه بشری باید به ثمر برسد و میوه بدهد. آن روزی که جامعه بشری به ثمر می‌رسد‌‌، به میوه‌اش بار می‌یابد؛ آن روزی که هم اندیشه علمی دارد که میوه علمی اوست‌‌، هم انگیزه صحیح دارد که میوه عملی اوست، روز ظهور مهدی موجود موعود است. لذا ذات اقدس اله فرمود: همان طوری که ما زمین مرده را زنده می‌کنیم‌‌، زمینه مرده را هم زنده می‌کنیم. و اگر آن وحی الهی ظهور پیدا کرد، بر هر فکر و اراده‌ای ولو مصمّم باشد‌‌، مسلّط است. هیچ کسی در برابر ظهور سلطنت وحی‌، قدرت مقاومت ندارد ! انبیای بزرگ وقتی وحی الهی را دریافت کردند‌‌، تسلیم محض‌اند.
در سوره حشر فرمود: «این قرآن را کوه نمی‌تواند تحمّل کند»؛[7] امّا همین قرآن را انسان کامل تحمّل می‌کند. انسان کامل در برابر کوه یا آسمان یا زمین و مانند آن ستبرتر است‌‌، ولی در برابر ظهور اراده حق خاضع است. وقتی به ابراهیم خلیل دستور می‌رسد که حرف اینها را گوش نکن‌‌ و: «حَرِّقُوهُ وَانصُرُوا آلِهَتَکُمْ»[8] تو را مرعوب نکند، او تسلیم محض می‌شود‌‌، خود را به امواج آتش تسلیم می‌کند‌‌ و مانند این در جریان انبیا فراوان است. وقتی آن وحی با آن سلطنت در اختیار ولی عصر ارواحنا له الفداء قرار می‌گیرد‌‌، دل‌های مردم به وسیله آن حضرت متحوّل می‌شود؛ اینها فن کیمیاگری و فن مغناطیسی دارند.
خلیفة‌الله با مفهوم و فلسفه و کلام و عرفان نظری حرف نمی‌زند؛ او با عرفان عملی سخن می‌گوید. سخن او همان جذب و کشش است که ایجاد می‌کند. در انسان شور و علاقه و ناله و درد ایجاد می‌کند .این است که صدای او را از مشرق و مغرب یک افراد خاص می‌شنوند‌‌، وقتی حضرت می‌گوید: «أنا بقیّة‌الله»[9]. این صدا وقتی از کنار کعبه بر می‌خیزد؛ شرق و غرب‌‌، شاگردانی مثل حضرت امام، پر می‌کشند‌‌‌ و به حضور او بار می‌یابند.

لزوم آمادگی منتظران حضرت مهدی ارواحنا له الفداء
شما می‌بینید هنوز نام آن حضرت را نبرده‌‌‌، عدّه ای از این جوان‌های بسیجی شیفته آن حضرت‌اند. این روایت را مرحوم محدّث قمی در سفینة البحار در لقب پر افتخار «مهدی» نقل کرده است‌‌‌، وقتی از وجود مبارک امام صادق علیه السلام سؤال می‌کنند که: انتظار یعنی چه. فرمود: «لیعدنّ احدکم لخروج القائم و لو سهماً[10]؛ قبل از قیام آن حضرت‌‌‌، هر کسی خود را و لو به تهیه یک تیر آماده کند». یعنی نیروی بسیجی بودن‌‌، تیراندازی یاد گرفتن‌‌، نیروی رزمی بودن‌‌، مجاهدت داشتن‌‌، اهل جبهه و جنگ بودن؛ این انتظار است. بالأخره وقتی حضرت بیاید و بخواهد کیمیاگری کند؛ یک لیاقتی می‌طلبد.
گر جان بدهد سنگ سیه‌‌، لعل نگردد
با طینت اصلیی چه کند بد گهر افتاد
همان کیمیا هم بالأخره یک عدّه افراد خاصی را متحوّل می‌کند؛ مغناطیس هم فقط آهن را جذب می‌کند‌‌، نه هر فلزی را ! انتظار یعنی آماده شدن که اگر کیمیاگری ظهور کرده است‌‌، مس انسان را کیمیا کند.

بهترین شیوه انتظار حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء
بهترین راه برای انتظار آن است که انسان آماده باشد تا اگر یک وقتی نسیم وزید و پرده کنار رفت‌‌، انسان پشت پرده را ببیند.
اگر کسی ولیّ الله بود، خودش تلاش و کوشش می‌کند‌‌، پرده غیب را کنار می‌زند‌‌ و پشت پرده را می‌بیند؛ مثل این‌که ائمه نسبت به هم این‌چنین بودند‌‌، اولیا نسبت به هم این‌چنین‌اند و مانند آن. امّا ما که دستی نداریم‌‌، پایی نداریم‌‌، به ما هم اجازه نمی‌دهند که برویم‌‌، پرده غیب را کنار بزنیم و پشت پرده را ببینیم‌‌، لااقل باید چشم باز و شفاف داشته باشیم‌‌؛ اولاً؛ هرگز نخوابیم‌‌، ثانیاً؛ روبه‌روی پرده باشیم و ثالثاً؛ اگر نسیمی زد و پرده کنار رفت‌‌، گوشه‌ای از ماورای پرده را ببینیم‌، این‌که گفتند: «إنّ لربکم فی ایام دهرکم نفحات الا فتعرّضوا لها»[11] همین است.

برگرفته از مجله امان شماره 25

[1] . سوره اعراف / 43.
[2] . سوره سبأ / 12.
[3]. سوره ص / 35.
[4] . بحار الأنوار، ج 36، ص 309.
[5] . همان، 37، ص 48.
[6] . سوره انعام / 116.
[7] . سوره حشر / 21.
[8] . سوره انبیاء / 68.
[9] . الکافی، ج 1، ص 472.
[10] . سفینة البحار، ج2، ص
[11] . بحار الأنوار، ج 68 ، ص 221


[ یکشنبه 91/11/1 ] [ 9:29 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

چه زیباست یک شب همه تنها برای کسی دعا کنیم
که او هر شب برای همه به تنهایی دعا میکند...


ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

اللهم عجل لولیک الفرج

غ مثل غربت مهدی (عج)

آجرک الله آقا جان...دارم خفه میشم از بغض...به فریادمون برس!!!


[ شنبه 91/10/16 ] [ 12:9 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]


پربارترین گنج، قلبی عاشق است که با همه آرامش عاشق دیدار مهدی (عج) است


 
امام موسى کاظم علیه‌السلام: خوشا به حال شیعیان ما که در غیبت قائم ما بر محبت و ولایت ما و بیزارى از دشمنان ما پایدار ماندند، آن‌ها از ما و ما از آنهائیم. و همانا آنان امامت ما را پذیرفتند، ما هم آن‌ها را به عنوان شیعیان خود پذیرفتیم. خوشا به حال آنها و باز هم خوشا به حال آن‌ها، آن‌ها به خدا قسم در درجه ما و در کنار ما در روز قیامت‌اند

تماس از دست رفته


[ شنبه 91/10/16 ] [ 10:0 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

1-مایه ناراحتی شیطان لعین است.

2-مایه استجابت دعا می شود.

3-باعث نجات یافتن از فتنه های آخرالزمان می شود.

4-باعث آمرزش گناهان می شود.

5-شفاعت آن حضرت در قیامت شامل حال او می شود.

6- نشانه انتظار است.

7-فرج مولای ما حضرت صاحب الزمان(ع) زود تر واقع می شود.

8-باعث طولانی شدن عمر است.

9-هنگام مرگ به او مژده می رسد و با او به نرمی رفتار می شود.

10- باعث زیاد شدن اِشراف نور امام زمان(ع) در دل او می شود.

11-محبوبترین افراد نزد خداوند خواهد بود.

12-کردار بد او به کردار نیک مبدّل می شود.

13-دعای امیرالمومنین(ع)در حق او در روز قیامت است.

14-بی حساب داخل بهشت می شود.

15-فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند.

16-در امان است از تشنگی روز قیامت.

17-این دعا در عالم برزخ و قیامت مونس مهربانی خواهد بود.

18-باعث دوری غصّه ها می شود.

19-این دعا خوشایندترین اعمال نزد خداوند است.

20-در روز قیامت هدیه های ویژه ای دریافت می کند.

21-سبب کامل شدن دین است.

22-ثواب کسی را دارد که زیر پرچم حضرت مهدی (ع) شهید شود.

23-با ائمه اطهار(ع) محشور می شود.

24-نائل شدن به بالاترین درجات شهدا در روز قیامت.

25-رستگاری به شفاعت حضرت فاطمه زهرا(ع)را دارد.

بروزترینها


[ شنبه 91/10/9 ] [ 10:48 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری ایسنا: شایعه سازانی که از توهم پایان جهان در 21 دسامبر 2012 سود زیادی برده اند، تاریخ های جدیدی را به عنوان زمان پایان جهان اعلام کرده اند!

تقویم 5125 ساله قوم مایاها روز جمعه 21 دسامبر 2012 پایان یافت و زمین از حادثه برخورد سیارک نیبیرو، برعکس شدن میدان مغناطیسی، وقوع زلزله و سونامی عظیم و حتی فرو رفتن در یک سیاهچاله، طبق توهمات شایعه پردازان، نجات پیدا کرد.

اما فرصت طلبان و شایعه سازان که از ایده پایان جهان سود برده اند، بار دیگر دست بکار شده و تاریخ های جدیدی را برای پایان عمر جهان پیش بینی کرده اند.

پیروان یک فرقه اعلام کرده اند که چهار سال آینده در تاریخ اول ژانویه 2017 میلادی جهان پایان یافته و تنها پیروان این فرقه نجات پیدا می کنند و باقی مردم در آتش از بین خواهند رفت!

گروهی دیگری نیز سال 2023 میلادی را بعنوان تاریخ پایان جهان عنوان کرده اند.

اما پیش بینی دیگری نیز از سوی برخی افراد از جمله «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه مطرح شده که مدعی است در 4.5 میلیارد سال آینده خوشید متورم شده و عطارد، ونوس، زمین و حتی مریخ را بلعیده و جهان پایان می یابد.

افراد ساده لوحی که با توهم پایان جهان در 21 دسامبر 2012 میلادی، اقدام به خرید کپسول های کروی ضد سیل و زلزله «کشتی نوح» با قیمت 32 هزار دلار کرده اند، مردمی که خود را به روستای کوچک «بوگارچ» در جنوب فرانسه رساندند تا توسط موجودات فضایی نجات پیدا کنند، یا افرادی که برای یک روز حضور در پناهگاه استالین 16 هزار دلار پرداخت کردند، باید از هم اکنون به فکر رزو جا یا خرید پناهگاه نجات برای پایان جهان در سال 2017، 2023 یا 4.5 میلیارد سال دیگر باشند!

وطن دانلود


[ سه شنبه 91/10/5 ] [ 11:40 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]




هیچ داری از دل مهدی خبر؟
گریه های هر شبش را تا سحر؟
او که ارباب تمام عالم است،



من بمیرم،

سر به زانوی غم است،



شیعیان!

مهدی غریب و بی کس است،
جان مولا معصیت دیگر بس است،



شیعیان!
بس نیست غفلت هایمان؟


غربت وتنهایی مولایمان؟


ما عبید و عبد دنیا گشته ایم،

غافل از مهدی زهرا گشته ایم،


من که دارم ادعای شیعه گی،
چه بگویم من به جز شرمندگی...؟



(( اللهم عجل لولیک الفرج ))
آقا قسم به جان شما خوب می شوم
باور کنید آخرش به خدا خوب می شوم
حتی اگر گناه خلایق کشم به دوش
با یک نگاه لطف شما خوب می شوم
این روزها ز دست دل خویش شاکیم
قدری تحملم بنما خوب می شوم
من ننگ و عار حضرتتان تا به کی شوم
کی از دعای اهل بکا خوب می شوم
با یک دعای مادردلسوز و مهربان
ام الائمه جوان خوب می شوم
جمعی کبوتر حرم فاطمه شدند
من هم شبیه آن شهدا خوب می شوم
من بدترین غلام حقیر ولایتم
ای بهترین امام بیا خوب می شوم
با این همه بدی به ظهورشما قسم
با یک نسیم کرب و بلا خوب می شوم


[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 10:44 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 96
کل بازدیدها: 3105764
Flag Counter