ابزار وبلاگ

دانلود نرم افزار - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:17 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

اگر اطلاعات داخل درایو سخت افزاری شما (اعم از هارد دیسک ، فلش دیسک و مموری کارت ها و…) به هر دلیلی از بین رفته اند ، هنوز فرصت دارید که به بازیابی آنها امیدوار باشید! همانطور که میدانید اطلاعات حذف شده تا مدتی پس از حذف قابل بازیابی باقی می مانند ، حتی اگر آنها را از recycle bin حذف کرده باشید. البته مدت زمان شانس بازیابی اطلاعات بسته به پارامترهایی تغییر میکند ولی اگر سریعا بعد از حذف اقدام کنید ، شانس بسیار بالایی برای بازیابی اطلاعات دارید. برای بازیابی اطلاعات ، نیاز به نرم افزارهای ویژه بازیابی دارید.

Easy Drive Data Recovery نرم افزار ویژه است که همانطور که از نام آن مشخص است برای بازیابی آسان اطلاعات می باشد. با استفاده از این نرم افزار ساده میتوانید اطلاعات حذف شده به هردلیلی را از روی هارد دیسک و درایوهای سخت افزاری بازیابی نمایید. این نرم افزار ویژه بازیابی اطلاعات خراب شده ، آسیب دیده و حذف شده می باشد. روش کارکرد نرم افزار بسیار ساده است ، ابتدا درایو مورد نظر جهت بازیابی اطلاعات را انتخاب کرده و سپس  با جستجو نرم افزار در آن درایور ، اطلاعات قابل بازیابی به کاربر نشان داده می شود. همانطور که گفته شد ، نرم افزار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی حافظه های مختلف مانند حافظه های قابل محل ، مموری کارت ها و فلش دیسک را نیز دارد. از نظر فنی نرم افزار از درایوهای NTFS, FAT16 و FAT32 جهت بازیابی اطلاعات پشتیبانی میکند و هنگام جستجو نیز میتوانید فرمت فایل را نیز محدود کنید تا سریعتر به نتیجه مطلوب برسید.

 

 

esay data recovery بازیابی آسان اطلاعات از بین رفته با Easy Drive Data Recovery 3.0

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:16 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

زود عصبی می شوید؟ از کارهای روزانه خسته اید؟ سرکارتان زود از کوره در می روید؟ نیاز به آرامش دارید؟ Halotea نرم افزاری است برای افرادی که زود عصبی می شوند یا اینکه میخواهند در زمانی که وقت آزاد در دفتر کارشان دارند ، خیلی سریع ریلکس شوند و بتوانند به آرامش دست یابند. این نرم افزار با پخش صوت های آرامش بخش براساس خواسته شما میتواند شما را بسیار سریع آرام کند. جالب اینجاست که این نرم افزار با پخش صوت هایی که درون خودش وجود دارد ، میتواند کودکان را نیز آرامش بخشد و از گریه های آنها بکاهد.

Halotea یک انتخاب عالی برای آرامش بخشی سریع می باشد. یک تم آهنگ انتخاب میکنید و با پخش آن میتوانید از تشنج های عصبی دور شوید و خستگی های فکری را بهبود بخشید. این نرم افزار میتواند با برنامه ریزی شما عمل کند و در زمان های معین نسبت به پخش آهنگ های آرامش بخش اقدام کند. Halotea برای استفاده در ادارات، منازل، اتاق کودک و یا مهد کودک، و نیز در هر مکان های دیگر، که در آن جو صدای دلنشین مورد نیاز است توصیه می شود. این نرم افزار در دفاتر مورد آزمایش قرار گرفت – نتایج حیرت انگیز است. 

 

Halotea ایجاد آرامش در محل کار با نرم افزار Halotea 1.302

 



[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:16 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

Business English Pod حاوی جدیدترین درس های زبان انگلیسی برای کسب و کار می باشد به این صورت که تمرکز اصلی این درس ها برروی جلسات، سخنرانیها، تلفن، مذاکره، گفتگو ، چت و … می باشد و نکاتی در مورد آموزشی لازم در این زمینه ها به شما آموزش داده می شود . این پک حاوی کتاب های PDF ، فایل های صوتی MP3 و فیلم های ویدئویی می باشد که در درس های مختلفی دسته بنده ای شده اند . برای فراگیری این آموزش نیازمند داشتن آشنایی نسبی با زبان English می باشید . حدود سه ساعت آموزش تصویری و 10 ساعت آموزش صوتی و همچنین وجود کتاب های راهنما ، زمینه ی مناسبی برای فراگیری بهتر زبان انگلیسی می باشد .

 

Business English Pod دانلود آموزش زبان انگلیسی با عنوان Business English Pod

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:15 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Garfield دانلود دوبله فارسی انیمیشن گارفیلد Garfield: The Movie 2004

نام انیمیشن: Garfield: The Movie – گارفیلد

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: 2004

مدت زمان: 1 ساعت و 20 دقیقه

حجم: 570 مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: گارفیلد یک شخصیت شناخته شده در هالیوود می باشد . گارفیلد گربه ای نارنجی ، لوس و چاق می باشد که زندگی شادی دارد ولی صاحب او یعنی جان به دلایلی یک سگ را به خانه می آورد که باعث بی توجهی به گارفیلد می شود . سگ که اودی نام دارد از خانه فرار می کند و گم می شود و این گارفیلد است که برای یافتن او تلاش می کند و …

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:14 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا July 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه 32 بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده July 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) July 2012

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:14 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

inversion دانلود بازی Inversion برای PC

 


[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:13 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

ازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود 2 ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

PES 2013 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

 



[ چهارشنبه 91/5/11 ] [ 10:13 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

گوگل کروم

  گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی
  • دارای پوسته های مختلف
  • پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون

-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here download

www.LxxL.ir :پسوورد و منبع

حجم :20620kb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-


[ جمعه 91/4/16 ] [ 1:53 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

Istifta rahbari software دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل)

 

امروز برای شما دوستان عزیز نرم افزار جدید استفتائات آیت الله خامنه ای رو آماده دانلود کردم. نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله اجوبه الاستفتاءات ایشان تولید شده است. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مذهبی مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 .

نرم افزار استفتائات آیت ا… خامنه ای شامل موارد زیر می باشد:

-     رساله اجوبة الاستفتائات (آیت الله خامنه ای)
-     رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)
-     مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)
-     اصطلاحات فقهی
-     پرسش های متداول
-     راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

.

ویژگی های نرم افزار استفتائات رهبری :

-     حاوی جدیدترین فتاوای رهبری تا خرداد ماه سال 90
-     دارای محیط کاربری زیبا و ساده
-     دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
-     توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
-     دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
-     سازگار با ویندوزهای ایکس پی xp و سون 7

.
 

note دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل) فرمت: EXE

chart pie دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل) حجم: 7.3 مگا بایت

down دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل) دانلود: دانلود مستقیم

lock دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل) رمز: www.yasdl.com

source دانلود نرم افزار جدید استفتائات آیت ا. خامنه ای (رساله توضیح المسائل) منبع: یاس دانلود + شناخت رهبری


[ جمعه 91/2/29 ] [ 11:36 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 303
کل بازدیدها: 3109110
Flag Counter