ابزار وبلاگ

دکتر حسن روحانی بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

عصرایران - در پی انتشار رسمی خبر پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، خیابان های تهران و برخی شهرهای ایران ، حال و هوای جشن و سرور به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، هم اکنون خودروهای پرشماری در سطح شهر تهران و برخی دیگر از شهرها از جمله کرج، تبریز ،رشت و برخی شهرهای جنوبی کشور ، با بوق زدن های ممتد و فریادهای شادی سرنشینان آن در سطح شهرها در حال تردد هستند. تعدادی نیز همزمان با حرکت خودروهایشان در خیابان ، فریاد الله اکبر سر می دهند.

برخی از این خودروها در شهر تهران ، عکس روحانی را بر روی بدنه یا پشت شیشه هایشان دارند و سرنشینان آنها ، با نشان دادن علامت پیروزی - V - شادمانی خود را از پیروزی کاندیدای اعتدالگرایان و اصلاح طلبان بروز می دهند. موتور سواران نیز حال و هوای مشابهی دارند.

همچنین بعد از اعلام نتایج دهها هزار نفر در مقابل ستاد مرکزی حسن روحانی واقع در خیابان کریم خان تجمع کردند و با در دست داشتن عکس هایی از هاشمی، خاتمی و روحانی به ابراز شادمانی پرداختند به طوری که ترافیک  این خیابان از کثرت جمعیت کاملا قفل شد.

خیابان و میدان انقلاب، چهارراه و میدان ولیعصر، خیابان کریمخان و بلوار کشاورز در تهران شاهد بیشترین حضور مردم و جشن و شادی و پایکوبی آنها بود. این جشن و شادمانی تا ساعت 2 بامداد یکشنبه نیز در برخی مناطق تهران ادامه دارد.



پلیس نیز در تجمعات و جشن های سطح شهر ، کمال همکاری را با مردم داشته و عمدتاً به تسهیل عبور و مرور خودروها مشغول است.

در این میان ، تعدادی از اصناف نیز با پخش شیرینی در مقابل مغازه های خود ، در این جشن ملی شرکت دارند.
به نظر می رسد نتیجه انتخابات امروز ، خون تازه ای در رگ های جامعه تزریق کرده و نشاط و امید را در آن تشدید کرده است.
این سرور ملی در کمال آرامش و به دور از هر تنشی در حال وقوع است.

حسن روحانی ، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب اکثریت آرا ، رئیس جمهور ایران شد.
محمود احمدی نژاد ، 48 روز دیگر ، نهاد ریاست جمهوری را ترک می کند.














[ یکشنبه 92/3/26 ] [ 11:43 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

آفتاب: به گزارش سی آر آی، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد مراتب تبریک خود را به حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ملت ایران ابراز کرد.
بان با انتشار یک بیانیه که از طریق سخنگوی وی منتشر شد گفت: سازمان ملل از نزدیک تحولات انتخاباتی ایران را دنبال می‌کرد و رضایت خود را از میزان مشارکت بالای مردم اعلام می‌کند.
بان کی مون گفت: دبیر کل همچنان به همکاری با مقامات ایران به ویژه رئیس جمهور منتخب درباره مسائل مهم جهانی و رفاه مردم ایران متعهد است.
سازمان ملل همچنان مشوق ایران برای ایفای نقش سازنده خود در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی است.


[ یکشنبه 92/3/26 ] [ 11:42 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

روحانی

حسن روحانی در انتخاباتی که 72.7 درصد مردم ایران در آن مشارکت داشتند با کسب اکثریت مطلق آرا برنده ماراتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شد. 

به گزارش فرارو، پس از گذشت قریب به 22 ساعت از پایان اخذ رای در سراسر کشور، ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور  نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. 

براساس اعلام نتایج نهایی انتخابات یازدهم  حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با کسب 18613329 رای از کل آرای ماخوزه توانست اکثریت مطلق آرا را به دست آورد و در مرحله اول به عنوان رییس جمهور منتخب مردم برای 4 سال آینده انتخاب شود. 

حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری است، وی به عنوان کاندیدای مورد اجماع اصلاح طلبان و میانه روهای جریان اصولگرا و اصلاح طلب وارد عرصه انتخابات شده بود. 

به این ترتیب تکلیف انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری روشن شد. 

روحانی

براساس اعلام وزیر کشور آمار نهایی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به این شرح است: 

کل آراء ماخوذه: 36704156

کل آراء صحیح: 35458747 که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد:

1- حسن روحانی: 18613329

2- محمدباقر قالیباف: 6077292

3-سعید جلیلی: 4168946

4 - محسن رضایی میرقائد: 3884412

5- علی‌اکبر ولایتی: 2268753

6- سیدمحمد غرضی:446015


[ شنبه 92/3/25 ] [ 8:38 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

ایلنا نوشت:

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات استان قم با اعلام پایان شمارش آرای ریاست جمهوری در استان قم، تعداد آرای کاندیداهای ریاست جمهوری را اعلام کرد که براین اساس حسن روحانی در صدر قرار گرفت.

اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات استان قم دقایقی پیش و پس از پایان یافتن شمارش آرا ریاست جمهوری در استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات این دوره ریاست جمهوری در استان قم 708 هزار و 361 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد 546 هزار و 665 نفر پای صندوق‌های رای حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند که نرخ مشارکت 77 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: براساس 544 هزار و 92 رای مواخذه باطله و غیرباطله آقایان:

حسن روحانی با 201 هزار و 677 رای

سعید جلیلی 121 هزار و 237 رای

محمدباقر قالیباف 89 هزار و 987 رای

علی اکبر ولایتی 68 هزار و 356 رای

محسن رضایی 30 هزار و 540 رای

سید محمدغرضی 9 هزار و 364 رای به ترتیب از مردم قم رای گرفتند.

فرماندار قم با بیان اینکه نرخ مشارکت 70 درصدی مردم قم در انتخابات این دوزه از میانگین حضور مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است گفت: در یک رخداد بزرگ سیاسی حماسه مدنظر مقام معظم رهبری محقق شد که نشانی از اعتماد مردم به نظام و انقلاب را نشان می‌دهد.


[ شنبه 92/3/25 ] [ 8:31 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

hkjohfhj


حسینعلی نوری مدیر کل انتخابات وزارت کشور جدیدترین نتایج آرا شمارش شده از 52424 شعبه از مجموع 58764 شعبه اخذ رای را اعلام کرد
که بر این اساس کل آراء ماخوذه شمارش شده تاکنون 32189621 و کل آراء صحیح شمارش شده تاکنون 31106865 رای است که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد:

1- حسن روحانی 16413281 رای
2- محمدباقر قالیباف 5073652 رای
3- سعید جلیلی 3665234 رای
4- محسن رضایی 3593507 رای
5- علی اکبر ولایتی 1969351 رای
6- سید محمد غرضی 391840 رای


[ شنبه 92/3/25 ] [ 8:15 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حضور حماسی و پرشور آحاد مردم در داخل و خارج کشور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تقدیر کرد.

او گفت که "در مرحله اول باید از الطاف خداوند شکر و سپاسگزاری کنیم که مردم ایران را مردمی فهیم، هوشیار، موقعیت و زمان‌شناس قرار داد که با رصد کردن شرایط کشور و وقوف کامل به مسائل روز کشور، با حضور خیره‌کننده و پر شور خود در پای صندوق های رأی، حماسه سیاسی موردنظر رهبری را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشیدند".

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دست‌اندرکاران انتخابات که این حماسه ملی را در کمال آرامش و امنیت و با توجه به تعدّد نامزدها و همزمانی دو انتخابات برگزار کردند نیز تقدیر کرد.

هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مردم وفادار و فهیم و متدّین جمهوری اسلامی ایران در روز 24 خرداد ماه به دنیا ثابت کردند که به‌هیچ وجه تحت‌تأثیر تبلیغات سوء داخلی و خارجی قرار نگرفتند و براساس درک و فهم بالا، به تکلیف خود عمل کردند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از همه نامزدهای حاضر با سلایق مختلف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که موجبات حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم آوردند، قدردانی کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ابراز امیدواری کرد هر یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری که در مصدر کار قرار می‌گیرد، به شکرانه حضور پر شور و حماسی مردم خوب کشورمان، تمامی مساعی و تلاش و توان خود را برای تحقق وعده‌های داده شده و حلّ مشکلات مردم که حقیقتاً به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی در سختی قرار دارند، به‌کار بندد و بتواند مشکلات داخلی و روابط خارجی را بر اساس مصالح و منافع کشور و خواست اکثریت قاطع مردم حل و فصل کند.

هاشمی

 


[ شنبه 92/3/25 ] [ 6:24 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

فرارو- سیدمحمدخاتمی، سیدحسن خمینی و موسوی بجنوردی ضمن حضور در منزل محمدرضا عارف بابت اجماع وی با حسن روحانی از وی تشکر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران سیدحسن خمینی، سیدمحمد خاتمی، موسوی‌بجنوردی، علی خاتمی و صادق خرازی با حضور در منزل عارف از اقدام اخیر وی به عنوان رفتاری ایثارگرانه یاد کردند که به گفته آن‌ها نمونه‌ای از سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه است.
آیت‌الله موسوی‌بجنوردی انصراف عارف را خدمت به ایران دانست و گفت: اقدام شما یک کار شرافتمندانه بود. شما واقعا مردانگی کردید.
 سید‌محمد خاتمی با شرافتمندانه توصیف‌کردن اقدام معاون اول خود در دولت اصلاحات گفت: آقای عارف انسانی عالم، نجیب، وارسته و خوش‌فکر است و اقدام اخیرتان ظرفیت معنوی شما را آشکار کرد. آقای عارف واقعا عارف است و پیروز حقیقی انتخابات شخص محمدرضا عارف است.


[ شنبه 92/3/25 ] [ 5:47 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 221
کل بازدیدها: 3110215
Flag Counter