ابزار وبلاگ

هنرمندان شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

 

ذنلعب

تبریز


[ جمعه 92/6/15 ] [ 11:46 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

شجریان


[ جمعه 92/6/15 ] [ 11:44 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

بهنوش


[ جمعه 92/6/15 ] [ 10:37 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

پرویز پرستویی گفت: قالیباف در طول خدمت خود در شهرداری نشان داد فقط شهردار و شهرساز نبود بلکه یک مدیر فرهنگی قوی برای پایتخت بود.
به گزارش فارس، پرستویی بازیگر محبوب سینما در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه قالیباف در زمان تصدی شهرداری در امور فرهنگی فعالیت چشمگیری نداشت گفت: خوب است در گفتارمان کمی انصاف به خرج دهیم و وجدان داشته باشیم و بدانیم یک روز باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم.
وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی خاصی در زمان تصدی شهرداران قبل از قالیباف در خاطر ندارم، اظهار داشت: قالیباف یک مدیر فرهنگی قوی است و باید در رابطه با ایشان و هرشخصی صادقانه و با انصاف سخن بگوییم.
پرستویی خدمت شهردار تهران به هنرمندان را مصداق عینی یکی از فعالیت های فرهنگی و هنری وی عنوان کرد و افزود: اگر آقای قالیباف و کمک های شایان ایشان نبود هیچگاه جشن یازدهم اهالی سینما با آن شکوه و زیبایی برپا نمی شد و این جشن، با شکوه‌ترین و بهترین جشن هنرمندان در این چند سال اخیر بود و اگر کسی سخنی خلاف نظر بنده را دارد پاسخ دهد.
حاج کاظم فیلم آژانس شیشه ای خاطرنشان کرد: قالیباف را باید آن جانبازی توصیف کند که با خواست خدا به کمکش شتافت و با دستگیری از وی آن را از مرگ نجات داد که به نظرم ثواب این کار شهردار تهران برای کل دوران خدمت ایشان کافی است.
پرستویی ادامه داد: همین کافه سینماهای خودمان در رابطه با من هم انصاف را رعایت نکردند و تقدیر، تشکر و حمایت من از شهردار تهران را بدلیل کمک به این جانباز جنگ و خدمات فرهنگی ایشان را سیاسی و به گونه ای دیگر قلمداد کردند.
وی همچنین تبدیل زندان قصر به باغ موزه را از دیگر اقدامات خوب قالیباف در تصدی دوران شهرداری تهران دانست و گفت: تبدیل مکانی که قبلا زندان و محل تجمع مجرمین بوده به یک باغ موزه و یک فضای کاملا فرهنگی و تقریحی نشان از روحیه فرهنگی ایشان دارد.
پرستویی در پایان مجددا تاکید کرد: در گفتار و رفتارهایمان شجاعت، انصاف و صداقت داشته باشیم چرا که باید روزی در محضر خداوند متعال جوابگو باشیم.


[ چهارشنبه 92/6/6 ] [ 11:34 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

مهدی پاکدل


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 10:14 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

این روزها بینندگان یکی از شبکه های ماهواره ای درگیر حجم وسیعی از تبلیغات برای نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می رود.

 

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

تبلیغاتی که تئاتر مذکور می کند نشان از هوشی دارد که مدیران تبلیغاتی آنها برای بی رحم نشان دادن ایران می کنند یعنی هدف قرار دادن دو نسل متفاوت. مظلوم نمایی هایی حیله گرانه برای بازیگر زنی که هیچ توجیحی برای خود و بازگشت به ایران باقی نگذاشت و نفرت داشتن از ایران را به صراحت بیان کرد. او حتی حاضر به اقرار این موضوع نیست که مدیران وقت سینمای ایران برای بازگرداندن وی تلاش های بسیار کردند اما با عکس وی روی مجله های مختلف دیگر بازگرداندن وی از عهده همه خارج شد.

بهروز وثوقی، گلشیفته فراهانی و سوسن فرخ نیا سه بازیگری هستند که در نمایش «یک رؤیای خصوصی» به ایفای نقش می پردازند، نقش هایی که به ادعای بازیگران این نمایش چندان هم به زندگی آنها بی ربط نیست زیرا آنها در نقش انسان هایی تبعید شده از ایران در این نمایش حضور دارند.

 

یک رویای خصوصی,یک رویای خصوصی ترکیه

به نظر می آید گلشیفته فراهانی که بدون هیچ اجباری و به صورتی کاملا آزادانه تصمیم به کوچ از وطن گرفته خود را یک تبعید شده از وطن می داند! و با نقش خود در این نمایش کاملا همذات پنداری می کند زیرا که در یکی از مصاحبه ها یش خود و بهروز وثوقی را تبعیدی می خواند. گویا تبعید و تبعید شدگان و ساخت برنامه هایی نیز از سوی شبکه هایی چون «من وتو» برای هنرمندانی که خود و به اختیار خود از ایران رخت سفر بر بسته اند در میان این به اصطلاح هنرمندان مد و دستمایه ای برای مطرح ساختن خود شده است.

گلشیفته فراهانی که او نیز خود را یک تبعید شده اجباری می داند در این رابطه می گوید: وجه مشترکی که من با بهروز وثوقی دارم این است که هردو بازیگریم و البته هر دوی ما در تبعید هستیم، آن هم تبعیدی ناخواسته! گاهی که من با آقای وثوقی صحبت می کنم می بینیم که هیچ کدام ما دلیل این تبعید را نمی دانیم یعنی نمی دانیم که چرا در تبعید هستیم!

یک رویای خصوصی,یک رویای خصوصی ترکیه

این گفته های گلشیفته فراهانی است که بیشتر اشک تمساح است. مظلوم نمایی این بازیگر تعجب بسیار دارد در حالیکه وی وقتی در ایران ستاره بود بدون هیچ دلیل راه غربت را پیش گرفت و به نظر می رسد وقتی متوجه شد در تاریکی است و نمی تواند درخشش داشته باشد روی مجله می رود غافل از اینکه او چند صباحی بیشتر تیتر روزنامه ها نمی شود و از او یک بازیگر همه کاره و درجه یک هالیوودی نمی سازد. حالا با مظلوم نمایی خود را یک تبعید شده معرفی می کند تا همه برای او گریه کنند و برایش مهم نیست چه کسی، کجا و چگونه قربانی نادانی هاهی خود او می شود.


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 10:10 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

حضور بازیگران و همسرانشان در کنسرت علی رضا قربانی/تصاویر

گزارش تصویری از حضور بازیگران و همسرانشان در کنسرت علیرضا قربانی از جمله سروش صحت و همسرش، مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی و فرزاد حسنی و آزاده نامداری


concert alireza ghorbani 1 570x380



concert alireza ghorbani 2 570x380


concert alireza ghorbani 3 570x380


concert alireza ghorbani 4 570x380


concert alireza ghorbani 5 570x380

موضوعات پیشنهادی:


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 10:1 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

تصاویری از کودکی بازیگران زن ایرانی 


wbrl1wydgutgfnk6ag38

مهراوه و ملیکا شریفی نیا


b18inyeglxla30vop776

الناز شاکردوست


a9smcj59q9zat4p6w2r5

بهنوش بختیاری


09rdr5qev0rwexp06u2

باران کوثری 


squ2ux91pj0t4dfo71v9

نیکی کریمی


1zd9djknil3ljua5o4

چکامه چمن ماه 


d1vt4r2t17c8ov17xf91

پرستو صالحی


mig6rv8nherqaf9924h

مهناز افشار 


2xo33hyr3hpys82qsvlm

سحر قریشی و برادرش


baf4fn1c86hddya1x9vx

شیلا خداداد


4av1zbxuom7jltuyb5e

گلشیفته فراهانی 


eu54kygh7aklgkmd3y4

نیوشا ضیغمی


rn7vi6c3t15m7m768pg5

ماهیا پطروسیان 



qntncrt23rfuwbs7dlzy


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 10:0 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

نیما


[ سه شنبه 92/6/5 ] [ 9:46 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

آخرین تصویری که از بهرام بیضایی و مژده شمسایی در کنار خواننده هتاک فراری ، منتشر شده است ، نشان می دهد ، این بازیگر زن سینمای ایران هم با حضور در غرب ، جو زده شده و کشف حجاب کرده است. بهرام بیضایی از منتقدین سرسخت وضعیت سینمای ایران است و البته با انتشار این عکس ، می توان حدس زد که یکی از اعتراضات این کارگردان به حفظ شئون اسلامی در سینماست!

کشف حجاب بازیگر زن ایرانی مقابل چشم همسرش (عکس)


[ یکشنبه 92/6/3 ] [ 9:45 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 350
کل بازدیدها: 3109232
Flag Counter