ابزار وبلاگ

سیاسیون شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

سلام رئیس جمهور محبوب سال 84 من. همان محمودی که وقتی آمد انگار خستگی سال ها از دوشمان برداشته شد. مردی از جنس خود مردم. به سادگی و خاکی بودن خود مردم. آنقدر دوستت داشتیم که یادمان می رفت در کشور گرانی و سختی هست. آنقدر برایمان محبوب بودی که تا تصویرت از صفحه پیکسل پیکسل تلویزیون خانه مان پخش می شد نا خداگاه خنده ای از شوق بر لبانمان جاری می شد. کاپشن تابستانه ات مد سال شده بود. یادش بخیر آن زمان یوزارسیف که پخش می شد ناخداگاه تو را به یاد همه می انداخت و چه پیامک های که برایت ساخته نشد. چقدر خوش بودیم و خرم. یادش بخیر وقتی بنزین را سهمیه بندی کردی کشور به تکاپو افتاد. خیلی ها با مشکلات جدی روبرو شدند حتی خود من. اما باز هم خندیدیم. یادش بخیر وقتی سفرهای استانی را شروع کردی، کی کی می کردیم که به شهر ماهم بیایی. یادش بخیر به هر اداره می رفتیم مسئولین برایت بلند می شدند و تکریم می کردند. یادش بخیر یادش بخیر. انگار به کشور خون تازه تزریق کرده بودند. اما کاش در همان سال ها می ماندیم. ای کاش بعد از انتخابات سال 88 تغییر نمی کردی. آن هم چه تغییری. آنقدر مردم دوستت داشتند که دچار احساسات کاذب شدی. تاجایی که وقتی رهبری جلوی همه ما می دوید و تو پشت سر رهبر و ماهم پشت سر شما با خودت فکر کردی ملت به دنبال شما می دوند نه رهبری، و لحظه ای از دویدن پشت سر رهبری مکث کردی و دیدی چه راحت مردم از کنار تو گذشتند و به دنبال رهبر دویدند. آنجا نمیدادنم با خودت چه فکر ها که نکردی و چقدر پشیمان شدی. یادت که می آید منظورم چیست؟ قهر 11 روزه، جریان انحرفی، خرج های اضافی از بیت المال و دروغ ها و ... . در اصل شباهت تو با مختار همین بود که هر دوی شما از شناخت امام زمانتان غافل شدید. مختار به دنبال فرقه کیسانیه رفت و تو به دنبال مکتب ایرانی. کم کم داشت باورمان می شد چیز خورت کرده اند. کسی باورش نمی شد که تو همان محمود سال 84 باشی. اینبار کاملاً تغییر کرده بودی. گرانی بود اما منکر بودی، تورم بود اما منکر بودی، فساد اقتصادی در دولتت بود اما هنوز حرف از اسامی مفسدین دولت قبل می زدی، فامیل بازی در دولتت بیداد می کرد اما بازهم منکر بودی و ... .

چند جمله با رئیس جمهور بیاد ماندنی کشورمان حرفی دارم. کاملا خودمونی

چقدر بخاطر تو تحقیر شدیم. به ما می گفتند این همان محمودیست که اینقدر از آن حمایت می کردید. ببینید به کجا رسیده. ما هیچی ما به کنار اما ناخدای انقلاب از آبروی خودش برایت مایه گذاشت. یادت که هست؟ با این حال ناخدا می گفت مسائل را بزرگش نکنید اما تو دست بردار نبودی. همه را خسته کرده بودی. کل کشور را فدای تار موی یک نفر کردی. همان انحرافی را می گویم. نتیجه اش این شد که تا یک سوزن در کشور کمیاب می شد همه چیز گران می شد چون اعتماد ملت را از دست داده بودی. کلا دولت، دولت کارمندان بود تا کارگران.تا هوا گرم می شد کارمندات تعطیل و کارگران هیچ، تا هوا سرد می شد کارمندان تعطیل و کارگران هیچ، تا گردوغبار می شد تا عید می شد و تا بین التعطیلین می شد کارمندان تعطیل و کارگان هیچ. نه پاداشی و نه سبد کالایی برای کارگران. اوج بی عدالتی را در حق کارگران بجا آوردی.  از این آخر ها می گفتم خدا کند زودتر دوره ات تمام شود تا خرابکاری تازه ای نکرده ای. دوست داشتم حتی شده کوچکترین خاطره شیرینی که از رئیس جمهور سال 84 داشتم از دست ندهم اما حتی یک خاطره شیرین هم از آن محمود 84 نداشتی. آن زمان که آمدی بیکار بودم اما دل خوش حالا هم که رفتی بیکار هستم اما کو دل خوش؟ تمام بچه های مسئولین سرکار بودند و بعضی از مسئولین خدا را بنده نبودند. کم کم یاد دولت اصلاحات افتادیم. اینبار هردفعه تصویرت از صفحه پیکسل پیکسل همان تلویزیون قدیمی مان پخش می شد نا خداگاه کانال تلویزیون را عوض می کردیم. چاره ای نداشتیم. از دروغ خسته شده بودیم، از دو رویی خسته شده بودیم از تو خسته شده بودیم. 
اما حالا که رفتی ای به تو خدا قوت می گویم. من همان آدمی هستم که به تو رأی دادم. تمام اشتباهاتت را دیدم اما منکر خوبی هایت نیستم. بی وقفه کار کردنت، روحیه جهادیت، پشتکارت، باج ندادن به بعضی ها، احترام به فقرا و ... . تا قبل از تو ما حسرت داشتن یک خط موبایل را داشتیم اما حالا حسرت نداشتن آن را. تا قبل از تو عابر بانک ها برایمان بی معنی بودند اما الآن اول هر ماه رزق یک خانواده را از آن بیرون می آورند. تا قبل از تو اینترنت و دولت الکترونیک معنا نداشت اما الآن حتی آب خوردنمان را از اینترنت سفارش می دهیم. تا قبل از تو آرزو داشتیم تا جو کره زمین برویم اما تا نزدیک ماه هم رفتیم. بماند اینقدر کار مثبت کردی که مجال گفتنش نیست. اما کاش همان محمود سال 84 بودی. آن دکتر خوش روی سال 84 را با هیچ دوره ای عوض نخواهم کرد. حالا که تمام آن سالهای پر فراز و نشیب تمام شد من هم مثل ناخدای انقلاب از تمام اقدامات خوبت حمایت خواهم کرد اما از اشتباهاتت هرگز. رئیس جمهور محبوب بعد از 8 سال کار مداوم به تو می گویم خدا قوت، خسته نباشی. امیدوارم وقتی خودت به پشت سرت نگاه می اندازی لااقل از کار های خوبت راضی باشی و از اشتباهاتت پشیمان. همین برای ما بس است. 
به امید بهار واقعی نه بهار دروغین انحرافی. یا حق


[ شنبه 92/5/19 ] [ 9:22 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

 

شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی داستان تولد خود را از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می کند: «دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می آمدم موازنه های قدرت پشت پرده زیادی به هم می ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم …..مادرم کمی پس

از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع .شایعه ای مبنی بر زایمان او از محمد رضا پهلوی او با همین شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و بار دیگر به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی او فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم …….. او در روز زایمان مادرم مامور به بیمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد می کنند …کامبیز به این دلیل امروز کند ذهن…. و لقب عقب مانده گرفته است.»

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.
او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

عکس دختر پنهانی گوگوش و شاه

دختر پنهانی گوگوش و شاه, عکس دختر گوگوش

عکس دختر پنهانی گوگوش و شاه


[ جمعه 92/5/11 ] [ 2:3 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین ایران از پشت صحنه سریال «شاهگوش»به کارگردانی داوود میرباقری بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه «شاهگوش»، سید محمد خاتمی، رئیس بنیاد باران و رئیس جمهور سابق کشورمان شامگاه 3مرداد در ضیافت افطار این مجموعه شرکت کرد و از پشت صحنه بازدید کرد.
سید محمد خاتمی که در تمام طول حضور در وزارت ارشاد و همچنین دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود، سر صحنه هیچ فیلم یا سریالی حاضر نشده بود، با حضور در محل فیلمبرداری پروژه جدید داود میرباقری، از نزدیک با روند ساخت «شاهگوش» آشنا شد.
یکی از پلان های این مجموعه طنز، با حضور داود میرباقری، سیروس مقدم، حسن فتحی و سید محمد خاتمی فیلمبرداری شد و بعد از آن حاضرین روزه خود را همراه با رئیس جمهور پیشین ایران افطار کردند.
در این دیدار صمیمانه به جز عوامل سریال«شاهگوش» هنرمندانی چون رضا کیانیان، حبیب رضایی، امیر جعفری، مهناز افشار، علیرضا شجاع نوری، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، سامان مقدم، علی قربان زاده و همچنین جواد نکونام کاپیتان تیم ملی نیز حضور داشتند.
در خلاصه داستان مجموعه آمده است: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند.
در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.
از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمت‌های سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می‌یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می‌گیرد؛ افسری که گوش‌های تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.
اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری در «شاه‌گوش» بازی می‌کنند.



[ جمعه 92/5/4 ] [ 6:28 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی «اخلاق و نیایش از نگاه هنر و پژوهش» پس از سه سال وقفه، با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که شامگاه گذشته (دوم مرداد‌ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و ادب حضور داشتند و هنرمندانی مانند مجتبی راعی، حمیدرضا آذرنگ، نیما دهقان، علی شیرازی و هادی آزرم تجلیل شدند.
در این مراسم که با دکلمه‌خوانی ساعد باقری و آوازخوانی علی‌اکبر حجازی آغاز شد، سهیل محمودی - مجری برنامه - یادآوری کرد که سال 1384 محفل جایزه‌ی «اخلاق و نیایش» به همت احمد مسجدجامعی در موزه‌ی قرآن برپا ‌شد و امسال به پنجمین دوره‌ی خود رسیده است.
او از سیدمحمد خاتمی به‌عنوان شخصیت محبوب حوزه‌ی فرهنگ و اخلاق یاد کرد و این‌گونه به او خوش‌آمد گفت.

سپس احمد مسجدجامعی - عضو شورای شهر تهران - با اظهار خوشحالی از این‌که پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی «اخلاق و نیایش در آیینه‌ی هنر و پژوهش» برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم فعالیت‌هایی که در این حوزه شکل گرفته‌اند، منشأ گسترش اخلاق،‌ انضباط و نگرش‌های پاک و تأثیرگذار در جامعه‌ی ما، بیش از پیش باشند.
در بخش دیگری از این مراسم یکی از شاعران جوان به نام فاطمه سالاروند چند قطعه شعر خواند. البته او یکی از برگزیدگان پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی اخلاق و نیایش هم بود که پس از دریافت جایزه‌ی خود، از نمایندگانی که از دفتر آیت‌الله سیستانی در نجف در مراسم حضور داشتند، خواست تا به برگزیدگان این جایزه سفر به نجف را هدیه دهند.
مرشد میرزاعلی: نقالی ثبت جهانی شد، اما ...
یکی از بخش‌های این مراسم پخش اذان زنده‌یاد حسین صبحدل و تصاویری از طاهره صفارزاده و قیصر امین‌پور بود. سپس مرشد میرزا‌علی نقالی‌خوانی کوتاهی را در مدح اهل بیت (ع) اجرا کرد.
مرشد میرزاعلی پس از نقالی‌خوانی، گفت: نقالی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد، اما به مولا قسم که چند سال است به‌سختی زندگی می‌کنیم و به ما بها داده نمی‌شود.
او افزود: ما یک «مرشد ترابی» داریم که نقال است و اکنون در بیمارستان و در کما به‌سر می‌برد. پدر من هم نقال است که سرطان دارد. حیف است که از میان نقالانی که روزگاری بودند، یکی دو تا بیشتر نمانده‌اند. با این حال، دست آقای خاتمی درد نکند، چراکه بیمه‌ی هنرمندان را به یاری او داریم.
در بخش دیگری از این مراسم، با حضور سیدمحمد خاتمی، حجت‌الاسلام موسوی بجنوردی و تعدادی از نمایندگان دفتر آیت‌الله سیستانی، از یک قرآن که توسط «جمال‌الدین یاقوت مستعصمی» خطاطی شده است، رونمایی شد. این خطاط یکی از بزرگ‌ترین ‌خوش‌نویسان قرن هفتم هجری قمری است که در قرآن خطاطی‌شده‌اش از آرایه‌ها استفاده نشده و ویژگی‌های خط یاقوت از نکات قابل توجه آن است.
پس از رونمایی از این قرآن، سهیل محمودی با اشاره به سالروز ولادت امام حسن (ع) یادآوری کرد که اول مردادماه، سالروز تولد سیدحسن خمینی نیز بود. او سپس از فاطمه طباطبایی (همسر مرحوم سیداحمد خمینی) که یکی از برگزیدگان این جایزه است، دعوت کرد روی صحنه بیاید.
فاطمه طباطبایی با تبریک روز ولادت امام حسن (ع)، گفت: امیدوارم همه‌ی کسانی که اینجا هستند، قدم فرزندشان برای‌شان مبارک باشد و خداوند این روز را برای ما و خانواده‌ی ما مبارک گرداند.
برگزیدگان پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی «اخلاق و نیایش در آیینه‌ی هنر و پژوهش» به این شرح اعلام شدند:
الف: بخش پژوهش و نشر
1. حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی / به‌خاطر؛ شرح عالمانه دعای عرفه امام حسین (ع)
2. حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد عبدالهیان / به‌خاطر؛ استادی اخلاق طلاب حوزه‌های علمیه طی سه دهه اخیر و تأسیس کتابخانه تخصصی نیایش
3. دکتر فاطمه طباطبایی / به‌خاطر؛ ارائه و تدوین پایان‌نامه‌ی دکتری با مفاهیم اخلاقی وعرفانی
4. حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حاج شیخ عزیزالله عطاردی / به‌خاطر؛ اشاعه معارف اخلاقی ائمه اطهار در موسوعه مستندهای ائمه علیهم‌السلام
5. مؤسسه‌ی آل البیت علیهم‌السلام لإحیاء التراث / به‌خاطر؛ چاپ و نشر مصحف شریف نجف
6. دکتر مهرداد قیومی بیدهندی / به‌خاطر؛ تلاش ارزشمند در حوزه‌ی پژوهش وآموزش معماری ایرانی - اسلامی
7. استاد علی‌اصغر رضوانی / به‌خاطر؛ نگارش هشت جلدی کتاب پیام‌ها وهدایت‌ها، نکته‌شناسی در صحیفه سجادیه
ب: بخش هنری
8. علی شیرازی / به‌خاطر؛ اشاعه‌ی خوشنویسی با مفاهیم اخلاقی و عرفانی
9. مجتبی راعی / به‌خاطر؛ تولید آثار معناگرا در سینما
10. فاطمه سالاروند / به‌خاطر؛ تداوم در سرودن آثار معنوی و توحیدی با توشه‌گیری از تلمیحات قرآنی و تمثیلات عرفانی
11. هادی آرزم / به‌خاطر؛ تقدم در تولید آثار آرانژمان‌شده در نیایشنامه‌ها و تواشیح
12. استاد حاج محمد گلیار / به‌خاطر؛ معماری مسجد حضرت امام حسن عسگری (ع) قم
13. استاد یوسف اوهانس / به‌خاطر؛ اشاعه آواهای آیینی
14. (جایزه مشترک) نیما دهقان و حمیدرضا آذرنگ / به‌خاطر؛ اشاعه تئاترها و نمایشنامه‌های معناگرا

اسامی تجلیل‌شدگان:
1. استاد مرشد ولی‌الله ترابی / به‌خاطر؛ یک عمر تلاش بی‌وقفه برای حفظ میراث معنوی نقالی و پرده‌خوانی
2. دکتر محمدعلی حسین‌نژاد / به‌خاطر؛ تهیه و تولید فیلم مستند فاخر نغمه‌های محمدی (ص)
در این بخش از مراسم، حمیدرضا آذرنگ هنگام دریافت جایزه‌اش، گفت: اواخر دهه‌ی 70 آقای خاتمی برای دیدن نمایش «تکیه ملت» آمد و من آن زمان غزلی را به یکی از محافظان او دادم تا به دستش برساند، اما گویا نرسیده بود.
او پس از خواندن دوباره‌ی آن غزل، اظهار کرد: خواستم بگویم که انگار افرادی مانند امام حسین (ع) که روی باورهای‌شان بایستند، در جامعه کم شده‌اند و امیدوارم به حرمت این شب، منزل هیچ کسی محبسش نباشد.
در بخش پایان این مراسم که به نیمه‌شب رسیده بود، سیدمحمد خاتمی پس از اهدای جوایز، سخنان کوتاهی را بیان کرد.
خاتمی: من صبح را دوست دارم
حجت‌الاسلام خاتمی ابتدا گفت: چند سال قبل که اینجا آمدم، هنگام غروب آفتاب بود و گفتم من صبح را دوست دارم. الان هم که اینجا هستیم، نزدیک سحر است و من باز می‌گویم صبح را دوست دارم.
مدیر موسسه‌ی «باران» با دست‌مریزاد گفتن به دست‌اندرکاران این برنامه که پنجمین دوره‌ی آن را برگزار کردند، ادامه داد: بزرگان، مصلحان و خیرخواهان به ما یاد دادند که نحوه‌ی برخورد با واقعیت‌های طبیعی و انسانی چگونه است. آن‌ها به ما یاد دادند که در عین این‌که واقعیت‌ها را می‌بینیم و انکار نمی‌کنیم، دن‌کیشوت‌وار با شمشیر با واقعیت برخورد نمی‌کنیم. به ما یاد دادند برخورد این است که واقعیت را با همه‌ی صلابتش بپذیریم و در جهت تقویت واقعیت‌های پسندیده و خوب و نیز در جهت تغییر واقعیت‌های بد حرکت کنیم.
او افزود: درسی که این بزرگواران به ما دادند این است که تغییر و تقویت از مسیر آگاهی و اراده‌ی انسان می‌گذرد. کار بزرگ اوصیا و پیامبران خدا این بوده است که مردم را متوجه ماهیت واقعیت خوب و بد کنند و زمینه را برای ارتقای آگاهی و اراده‌ی انسان‌ها و نیز برای تغییر واقعیت‌های بد فراهم کنند.
در این مراسم که پیش از آن ضیافت افطار برپا شد، علاوه بر سیدمحمد خاتمی، حجت‌الاسلام مجید انصاری و دکتر مصطفی معین، تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر نیز حضور داشتند که از جمله به رسول صدرعاملی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، هانیه توسلی، علیرضا داودنژاد، افشین علاء، کیوان ساکت، نازنین مفخم، محمد آلادپوش، امین‌الله رشیدی، رویا تیموریان،‌ مسعود رایگان، وحید موسائیان، حسام‌الدین سراج، جلیل رسولی، فرهنگ شریف، پیمان قاسم‌خانی، منوچهر محمدی، نادر مقدس، محمدعلی سجادی، بهروز شعیبی، محسن خان‌جهانی، محمود رضوی، حبیب رضایی، جعفر صانعی‌مقدم، آناهید آباد، امیر اثباتی، فرزانه کابلی و هادی مرزبان می‌توان اشاره کرد.




[ جمعه 92/5/4 ] [ 6:26 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
 شب گذشته  طرح ساماندهی و بهسازی محله تاریخی فرهنگی و طبیعی جماران و بخشی از آن که به خورشید سرای جماران معروف است، به بهره برداری رسید. 

در این مراسم حضور سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی و موسوی بجنوردی و نیز جمعی از ساکنان محله جماران برگزار شد، از اقدمات و تلاش‌های شهرداری تهران در راستای توجه به محله جماران تقدیر و تشکر صورت گرفت.


[ جمعه 92/5/4 ] [ 6:26 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

افطاری


[ جمعه 92/5/4 ] [ 6:21 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

غرضی


[ جمعه 92/5/4 ] [ 6:19 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

همسر


[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 12:17 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

lpln

lpln


[ چهارشنبه 92/5/2 ] [ 12:13 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

صاحبه عربی، همسر دکتر حسن روحانی متولد 1333 است که اطلاعات زیادی از او در دست نیست.

او تا امروز فعالیت سیاسی رسمی نداشته و گفته می شود خانه دار است. در تصویر زیر همسر دکتر روحانی کنار فاطمه هاشمی نشسته است.

همت

 


[ دوشنبه 92/4/31 ] [ 11:37 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 244
کل بازدیدها: 3108490
Flag Counter