ابزار وبلاگ

سیاسیون شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User
با آغاز سال جدید میلادی هر ساله منجمان دروغ هایی را مطرح می کنند تا صاحب نام و رسمی شوند و در صورتی که تصادفی اتفاقی رخ داد نیز فورا می گویند که پیش بینی ما صحیح از کار در آمد.
به گزارش پایگاه خبری المستقله، از جمله این افراد میشل حایاک است که پیش گویی هایی را برای سال 2013 انجام داده است.
بنا به پیش گویی حایاک در سال جدید میلادی دنیا شاهد حوادث طبیعی شدید از جمله زلزله و طوفان های ویرانگر قوی تر از طوفان های ساندی خواهد بود. همچنین بسیاری از بانک ها ورشکست خواهند شد.
در عالم سیاست، باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا مورد سوء قصد قرار خواهد گرفت و این مساله باعث می شود تا توجه جوامع جهانی متوجه وی و خانواده اش در واشنگتن و نیویورک شود.
یک حادثه انسانی در پاریس رخ خواهد داد و فرانسوا اولاند با دوست دخترش والری ازدواج خواهد کرد.
عراق شاهد خونریزی های بسیاری خواهد بود و حتی سرنوشت برخی از رهبران آن به مخاطره خواهد افتاد.حایاک درباره سوریه نیز مدعی شد که دودی سیاه از کاخ دمشق به آسمان خواهد رفت ولی از دریچه ای دیگر دودی سفید بر خواهد خواست که همه را شوکه خواهد کرد.
در این پیش گویی همچنین گفته شده که سید حسن نصرالله مورد سوء قصد قرار خواهد گرفت. 
برای اروپا نیز پیش گویی شده که به سمت فروپاشی خواهد رفت و به سبب بحران یورو چند کشور اروپایی از آن جدا خواهند شد. همچنین پیش بینی شده است که پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان از دنیا برود و زلزله ای قوی ایران را بلرزاند و تنش در روابط هند و پاکستان افزایش یابد.

[ سه شنبه 91/10/19 ] [ 9:9 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

پدر زهرا رهنورد در سن 93 سالگی دار فانی را وداع گفت . رسانه ها دیروز در حالی این خبر را منتشر کردند که همسر موسوی در لحظات فوت پدر پیرش بر بالین وی حاضر بود و یکی از دوستان خانوادگی همسر میرحسین موسوی اعلام داشت : "پدر زهرا رهنورد سالیان متوالی بود که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد."
بعد از اعلام خبر مرگ پدر کهنسال همسر میرحسین موسوی مثل همیشه موجی از اخبار و مطالب کذب از سوی رسانه های ضد انقلاب آغاز شد که این موضوع سندی دال بر آمادگی بیگانگان برای استفاده از هر فرصت هر چند بی موردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود.
در زیر تعدادی از پیامهای تسلیتی که به مناسبت مرگ پدر 93 ساله رهنورد در رسانه های بیگانه منتشر شد را ملاحضه می کنید:
گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای رسمی ضمن ابراز همدردی به همسر موسوی اعلام کرد: ایمان داریم انگونه که در دوران مبارزه چه قبل و چه بعد انقلاب، و به خصوص در سه سال اخیر سخت ترین مصائب و فشارها را تحمل کرده اید، فراغ جانکاه پدر گرامیتان را با صبر و استقامت مثال زدنی خود را نیز سپری خواهید کرد.
شورای هماهنگی فتنه 88 هم در پیام جداگانه ای تاثر خود را از مرگ نا به هنگام ! پدر رهنورد در سن 93 سالگی اعلام داشت و گفت: استقامت و پایداری شما در راه نیل به آرمان‌های ارزشمند جنبش سبز و تحقق مطالبات قانونی و خواست‌های اساسی و انسانی مردم آزادی‌خواه و دموکراسی‌طلب ایران، از چشم منصفان و آزادگان و آگاهان پنهان نیست.
محسن کدیور هم ضمن ابراز همدردی با موسوی و کروبی ، عمر طولانی را برای سران فتنه آرزو کرد.
شیخ یوسف صانعی هم که قبله معنوی سرانه فتنه در سال 88 محسوب می شود بعد از گروهک منافقین پیامی را برای همسر موسوی فرستاد و در قلم فرسایی اش زهرا رهنورد را "فاضله صابره” و میرحسین موسوی را "صدیق مکرم” نامیده و همچنین برای آزادی اسرا دعا کرده است.
البته صانعی و هوادارانش هنوز نسبت این فاضله صابره را با نظریه پرداز داماد لرستان مشخص نکرده اند .
گفتنی است گروهک معلوم الحال تحکیم وحدت هم خود را در غم از دست دادن پدر همسر میرحسین شریک دانسته است.
لازم به یادآوری است بعد از آنکه شبهه آفرینی ها و عدم تمکین موسوی و همسرش نسبت به قانون موجب شد در سال 88 حوادث تلخی در سطح جامعه بوجود بیاید و خون تعدادی از جوانان بی گناه کشور به زمین بریزد، قابل تامل است که هر ازچندگاهی اخباری مبنی بر سفر آنها به برخی شهرها بگوش می رسد، و وی براحتی می تواند بر بستر پدرش حاضر شده و در لحظات مرگ کنار او باشد.

 

زهرا  رهنورد


[ سه شنبه 91/10/12 ] [ 1:31 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
عضوجامعه روحانیت مبارز گفت: 9 دی دادگاه ویژه روحانیت بود که خاتمی و کروبی را خلع لباس کرد و رأی به باطل بودن میرحسین موسوی داد.

به گزارش جهان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص چرایی هتک‌حرمت عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران، گفت: اینها دنبال تجمع بودند که خودشان را نشان دهند؛ اگر 13 بدر هم بود آنها خود را نشان می‌دادند و باطن سیاهشان را آشکار می‌کردند.

 
وی با بیان اینکه فتنه گران روز عاشورا را مجموعه‌ای از افرادی که رای نداده بودند، منافقینی که از پادگان اشرف آمده بودند و عده‌ای بهایی و سلطنت طلب تشکیل داده بودند، افزود: آنها از این فرصت استفاده کردند و وارد گود شدند و می‌خواستند از این نمد برای خود کلاهی بسازند ولی خیلی احمقانه عمل کردند.

 
شجونی با اشاره به اقدامات تروریست‌ها در سوریه و بحرین در تخریب مساجد و حسینیه‌ها گفت: آنها در روز عاشورا احمقی کردند و به رسوایی افتادند ولی ملت ولایتمدار خودش را خوب نشان داد و 9 دی پاسخ آنان را داد.

 
وی با اشاره به حمایت اروپایی‌ها از فتنه‌گران و اظهار نظر علیه جمهوری اسلامی به دیدار جلیلی با وزیر امور خارجه انگلیس اشاره کرد و تصریح کرد: آقای جلیلی از وزیر انگلیسی پرسید که چرا علیه نظام ما موضع گرفتید و آن فرد پاسخ داد خیال می‌کردیم کار ایران یکسره شده ولی فهمیدیم خدا هم ایرانی است.

 
عضو جامعه روحانیت مبارز 9 دی را یک دادگاه بزرگ و سونامی وحشتناک قلمداد کرد و گفت: 9 دی دادگاه ویژه روحانیت بود که خاتمی و کروبی را خلع لباس کرد و رأی به باطل بودن میرحسین موسوی داد.

 
وی ادامه داد: من در عمرم که همه آن در مبارزه بوده است، چنین طوفان مردمی ندیده بودم؛ مخصوصاً در 9 دی رفتم قسمتی که طبل می‌زدند، آنها حیدر حیدر می‌گفتند، طبل می‌زدن؛ یعنی ما وارد گود می‌شویم.

 
شجونی با اشاره به اینکه مردم پشت سر ولایت هستند گفت: رهبری ایران بزرگترین موهبت الهی است ما باید بدانیم که در فتنه 88 هر آخوندی بود شاید فریب می‌خورد ولی رهبری ما تمام این مسائل را آگاه بود.

 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به انقلاب های رنگین در منطقه و شباهت آن با فتنه 88 خاطرنشان کرد: تقلب یک رمز شب برای فتنه گران بود؛ اما آن شخصیتی ـ مقام معظم رهبری ـ که در جوانی نیز باهوش بود و در مسجد کرامت مشهد برای دانشجویان درس‌های فاخری ارائه می‌کرد، باعث افتخار ملت ایران شد و فتنه را خنثی کرد.

 
به گفته وی مردم در 9 دی پاسخ هرزگی 88 را دادند همانطور که 10 سال قبل از آن در 23 تیر پاسخ فتنه 18 تیر 78 را دادند.

 
شجونی افزود: همان دشمنانی که به روز عاشورا اعتنا نکردند، در روز قدس آب خوردند و در نماز جمعه دختر و پسر در کنار هم با کفش نماز خواندند و فریاد می‌زدند «هاشمی هاشمی اگر نگی خائنی» ، یعنی که هاشمی حرف‌های زدانقلابی بگو.

 
شجونی تأکید کرد: ما عَلَم امام را بردوش گرفته‌ایم و پیر جماران باید بداند نایبش قافله‌دار این قافله است.

 
وی در پاسخ به این سوال که چرا سران فتنه حرمت‌شکنان را ملت خداجو خواندند، گفت: سران فتنه که غرق شده‌اند؛ دیگران نیز که با آنها هم پالگی بودند آنها را محکوم نکردند.

 
شجونی یکی از این افراد را موسوی خوئینی ها دانست و گفت: این فرد هنوز نفهمیده است و می‌گوید در خیمه‌ها و چادرها مواد منفجره گذاشته بودند؛ بعد ایران را به عراق تشبیه می‌کند و می‌گوید آمریکائی‌ها حق داشتند به نجف حمله کنند.

 
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: خدا شاهد است که جمهوری اسلامی خیلی انسانیت کرده و به اینها پاسخ منفی نداده است؛ اگر یک دهم این فتنه در آمریکا اتفاق می‌افتاد یا اینها را سربه نیست می‌کردند یا به گوانتانامو تبعید می‌کردند.

 
وی با بیان اینکه در تمام کشورها بعد از انتخابات فرد شکست خورده به فرد پیروز تبریک می‌گوید و یا اینکه شکایتش را به شورای نگهبان یا ولی فقیه خودشان می‌برند، گفت: این همه مقام معظم رهبری و شورای نگهبان  آنها را دعوت کرد که بیایند و بگویند کدام صندوق مشکل دارد تا آن را باز‌بینی کنند ولی آنها نیامدند.

 
شجونی با اشاره به 300 هزار رای کروبی خاطرنشان کرد: این فرد که از آرای باطله عقب‌تر بود، چه طلبی دارد؟ کروبی جز بی آبرویی و پول گرفتن از شهرام جزایری و آن پول‌های میلیاردی امام (ره) که باید به رهبری برمی‌گرداند و برنگرداند، چه کرده است که اکنون پسرش در خارج کشور می‌گوید پدر من امیرکبیر است.

 
عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه اینان خواص بی‌بصیرت بودند، اظهارداشت: نزدیکان پیامبر(ص) نیز خیانت کردند، پس چگونه توقع داریم که نزدیکان امام(ره) خیانت نکنند.

 

وی تأکید کرد: معتقدم همانطوری که اصحاب پیامبر در رکاب امام علی (ع) نبودند اصحاب امام خمینی(ره) نیز در رکاب مقام معظم رهبری حاضر نشوند.
 
شجونی در پایان گفت: امروز در مجلس شورای اسلامی اسامی شهدای فتنه اعلام شد، این فتنه‌گران باید جواب خون شهدای فتنه را بدهند.

عرش نیوز


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 9:28 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

مهدی هاشمی شب گذشته پس از آزادی از اوین به همراه برادرش محسن راهی خانه پدری شد.

منبع عصر ایران

منبع: روزنامه اعتماد

[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 11:29 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

صویر ذیل متعلق به حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و فرزندش است. این عکس متعلق به سال 86 است. حتما تا به حال دختر خانم ایشان وارد مدرسه شده!ماجرای آتش سوزی در مدارس، خصوصا این آخری را !حاجی بابایی تاکنون حاضر به استعفا نشده است.برای او چه پیغامی دارید؟پیام های شما جمع آوری و به دفتر ایشان انتقال داده خواهد شد ...


عکس: باقر نصیر سایت اقتصاد ایران آنلاین


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 5:54 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

روزنامه دنیای اقتصاد: روزنامه جمهوری اسلامی در شماره دیروز خود نوشت  که کنار هم قرار دادن نام خدا و رهبری و رییس‌جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان بوکان توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور، موجب تعجب مردم شد.

طی دو روز گذشته مردم، تماس‌هایی با روزنامه جمهوری اسلامی گرفته و به این اقدام معاون اول رییس‌جمهور اعتراض کردند.

 آنها گفتند جمله «به نام خدا و به نام مقام معظم رهبری و به نام رییس‌جمهور» که عبارت بکار برده شده توسط رحیمی بود متاسفانه بارها از تلویزیون نیز پخش شد!


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 5:36 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
همشهری ماه: شاید اگر سال‌ها بعد از یک ایرانی که در سال 84 به احمدی نژاد رای داده و تا آخر هم احمدی نژاد را دوست داشته بپرسند، اکنون پس از سال‌ها نظرت در خصوص او چیست بگوید: «او رئیس جمهوری با متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین رفتارها بود».

 رئیس جمهوری که پس از انتخاب کابینه‌اش برای نشان دادن ساده زیستی و کاهش هزینه های بیت المال در سال 84 با اتوبوس به همراه هیات دولت جدید به مشهد سفر کرده تا اولین جلسه هیات دولت را در این شهر مقدس برگزار کند ولی هفت سال بعد در سفر پرخرجی مانند سفر به نیویورک، تعداد همراهان او 120 نفر اعلام می‌شوند، باید هم در نزد افکار عمومی عجیب باشد.

محمود احمدی نژاد که با پیروزی بر اکبر هاشمی رفسنجانی در دور دوم انتخابات سال 84، به عنوان رئیس جمهور دوره نهم انتخاب شد، در طول هفت سال ریاست جمهوری اش (از 84 تاکنون) دولتی را اداره کرده که از نظر برخی افراد به دولت «ترین ها» شهره شده است.

او و دولت اش در برخی مواقع مشمول تبصره های برخی مواد قانونی شدند که قانون گذاران همیشه برای لحظات احتمالی که در ذهن خود ترسیم میکنند، به عنوان قانون در می‌آورند و از این روست که دولت او دولت پررکوردی است؛ رکوردهایی که اکثرا نه نشان افتخار، بلکه بی قانونی مفرط حاکم بر دولت نهم و دهم بوده و هست.
 
رکوردهای سیاسی

دولتی که تا لب مرز افتادن از حد نصاب پیش رفت

دریافت نکردن رای اعتماد کامل کابینه پیشنهادی: سال 84 زمانی که محمود احمدی نژاد اولین کابینه خود را برای دریافت رای اعتماد به مجلس اصولگرای هفتم معرفی کرد، از بین 21 وزیر معرفی شده چهار وزیر به دلیل دریافت نکردن رای اعتماد نمایندگان مجلس هفتم، مجوز ورود به کابینه را نگرفتند. در کابینه دوم محمود احمدی نژاد در سال 88 نیز، نمایندگان مجلس به 18 وزیر پیشنهادی وی رای اعتماد دادند و به سه وزیر آموزش و پرورش، رفاه و نیرو رای ندادند.  این نخستین بار است که در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی، کابینه پیشنهادی رئیس جمهور موفق به دریافت رای کامل نمایندگان مجلس نشده و رئیس جمهور باید در تلاش بعدی، نسبت به دریافت رای اعتماد کامل نمایندگان و تکمیل کابینه اقدام کند.

در حالیکه پیش از دولت احمدی نژاد، بیشترین حجم تغییرات در کابینه به حداکثر یک یا دو جابه جایی و همچنین استیضاح میرسد، دولت نهم به خاطر شدت تغییرات گسترده در سطح هیات دولت تا مرز افتادن از حد نصاب پیش رفت. براساس اصل 136 قانون اساسی درصورتی که بیش از نیمی از وزرا تغییر کنند، رئیس جمهور باید کل کابینه را بار دیگر برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کند. شاید اگر ترس از همین از حد نصاب افتادن نبود، چه بسا وزرای بیشتری در سال آخر دولت عزل شده یا توسط مجلس استیضاح میشدند...

سوال از رئیس جمهور برای اولین بار در تاریخ انقلاب

یکی دیگر از رکوردهای سیاسی محمود احمدی نژاد، اجرای اصل 88 قانون اساسی که از زمان تصویب تاکنون دست نخورده باقی مانده و برای هیچ رئیس جمهوری اجرا نشده بود، در مورد وی است. طبق اصل 88 قانون اساسی، «در هر مورد که حداقل یک چهارم کل نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور یا هر یک از نمایندگان از وزیر مسوول، درباره یکی از وظایف آنان سوال کنند، رئیس جمهور یا وزیر موظف است در مجلس حاضر شود و به سوال جواب دهد و این جواب نباید در مورد رئیس جمهور بیش از یک ماه و در مورد وزیر بیش از 10 روز به تاخیر بیفتد مگر با عذر موجه به تشخیص مجلس شورای اسلامی.».....

اولین حضور زنان در سطح وزارت

یکی دیگر از «ترین ها» و رکوردهای دولت احمدی نژاد، حضور زنان در رده های بالای سیاسی کشور در سطح وزارت است. احمدی نژاد در کابینه پیشنهادی دولت دهم نام سه وزیر زن را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرد که از این بین، مرضیه وحید دستجردی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان برای تصدی وزارت بهداشت شده و به عنوان اولین وزیر زن در تاریخ کابینه های پس از انقلاب لقب گرفت.

رکورد جابه جایی استانداران در دولت‌های نهم و دهم

تعداد جابه جایی استانداران استانه‌ای کشور از آغاز دولت نهم تاکنون، در حال عبور از عدد 90 است که این مساله یکی دیگر از رکوردهای سیاسی دولت محمود احمدی نژاد است. تعداد جابه جایی استاندار در استانی مانند خراسان شمالی به شش تغییر میرسد که این مساله نشاندهنده بی ثباتی مدیریت در سطح محلی است. این تغییرات سریع در سطح استانداران باعث شده، بی تجربگی برخی استانداران یکی از انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به برخی استانداران و همچنین تیم کاری آنها باشد. دلیل واضح است؛ در برخی مناطق به محض آشنایی استاندار با شرایط و مشکلات، باد تغییرات وزیدن کرده و استاندار جدید را جایگزین میکند...

رکوردهای بین المللی

8 سال، 8 سفر به نیویورک

حکایت حضور همه ساله احمدی نژاد در جلسات مجمع عمومی سازمان ملل با توجه به پیشینه این حضور توسط سایر روسای جمهور ایران در نوع خود جالب بوده و یک رکورد برای احمدی نژاد محسوب میشود.در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا قبل از سال 84، تنها سه بار رئیس دولت برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شدند، از سال 84 به این سو، محمود احمدی نژاد حضوری دائمی و همه ساله در جلسات مجمع عمومی و سخنرانی از تریبون این مجمع بین المللی داشته است......

پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا از زبان رئیس جمهور ایران

سفرهای سالانه احمدی نژاد به نیویورک، هر سال به حواشی گوناگونی همراه بود ولی آخرین سفر او و برخی سخنان او در زمینه مذاکره با آمریکا بیش از گذشته در داخل کشور حاشیه ساز شد. احمدی نژاد در سفر پیشین خود با لحن و ادبیات نرمتر نسبت به گذشته، در سخنان خود بارها در خصوص مذاکره با آمریکا سخن گفته بود که با واکنش سرد از سوی مجامع بین المللی و عکس العمل منفی در داخل کشور مواجه شد. صحبت از مذاکره مستقیم ایران و آمریکا از زبان رئیس جمهور ایران، آن هم در خاک آمریکا اولین بار بود که از طرف رئیس جمهور ایران به عنوان شخص دوم کشور مطرح میشد. هرچند همان گونه که انتظار میرفت، این سخنان احمدی نژاد با اعتراض نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی و... در داخل ایران همراه شد.......

رکوردهای اقتصادی

چهار برابر شدن کل نقدینگی کشور نسبت به سال 84


ایران به دلیل اتکای اقتصادی اش به نفت، همواره با مشکل افزایش نقدینگی که در کنار خود رشد تورم را به همراه دارد روبه روست. در سالهای اول دولت محمود احمدی نژاد به دلیل افزایش بی سابقه درآمد نفتی، حجم زیادی از نقدینگی به اقتصاد کشور تزریق شد که به گفته الیاس نادران-از اعضای کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی- «نقدینگی کشور فقط ظرف سال گذشته بیش از 25درصد افزایش پیدا کرده و نسبت به ابتدای دولت احمدینژاد بیش از چهار برابر شده است؛ یعنی 300درصد افزایش پیدا کرده و با این افزایش قیمتها ما موج جدیدی از شوک قیمتی را در بازارهای مختلف به خصوص کالاهای اساسی و مصرفی و نیازمندیهای مصرفی مردم خواهیم داشت.» شایان ذکر است، افزایش حجم نقدینگی در دولتهای قبل از دولت نهم و دهم نیز همواره با رشد زیادی مواجه بوده ولی ثبت رشد 300درصدی در نوع خود یک رکورد است.

سکه 13 برابر سال 84، دلار 3/3 برابر

آن گونه که در آمار منتشر شده توسط پایگاه خبری عصر ایران به چشم میخورد، هر قطعه سکه بهار آزادی زمانی که احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران سوگند یاد کرد، 96 هزار تومان بود ولی امروز به بالاتر از یک میلیون تومان رسیده که افزایشی قریب به 13 برابری را نشان میدهد.(آمار تقریبی به دلیل نوسان قیمت)

همچنین قیمت دلار در سال 1384، زمانی که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شد و دولت را تحویل گرفت، 902 تومان بود و اینک با نوسان مواجه است. این اعداد نشان میدهند دلار در این سالها بیش از 3/3 برابر شده و به همین میزان نیز از ارزش پول ملی کاسته شده است.
 
رکوردی به بزرگی 3,000,000,000,000 تومان

سه هزار میلیارد تومان برای ایرانیان عددی کاملا گویاست. این عدد بی تردید رکورددار بزرگترین اختلاس تاریخ ایران است که در زمان دولت احمدینژاد، در شبکه بانکی کشور کشف شد. از سوی دیگر، پرونده اختلاس بیمه، گزارش پلیس آگاهی از وقوع 218 اختلاس در کشور در سال 90 به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان و سایر پروندههای دیگر، دولت محمود احمدینژاد را که با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی روی کار آمد در معرض سوال جدی قرار میدهد. البته اجرای هدفمندی یارانه ها برای نخستین بار و اجرای طرح سهام عدالت از رکورهای مثبت دولت به شمار میرود.

از طولانی‌ترین دیرکرد در ارائه لایحه بودجه تا اصلاح آیین‌نامه برای تصویب کلیات بودجه

76 روز تاخیر دولت در ارائه بودجه سال 1390 به مجلس، موضوعی بود که در سالهای پیش از آن با تاخیری کم و بیش مشابه تکرار شده بود. برخی نمایندگان مجلس بر این عقیده بودند، این اقدام دولت احتمالا برای تحت فشار گذاشتن مجلس برای تصویب لایحه بودجه در روزهای پایانی سال انجام پذیرفته است.

نیکزاد: اولین بار در تاریخ کشور، تعداد خانه ها از تعداد خانوارها بیشتر شدند

وزیر مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاح مسکن مهر استان قم، به پیشی گرفتن تعداد خانه ها از تعداد خانوارها در کشور اشاره کرد. به گزارش ایرنا، علی نیکزاد با اشاره به اینکه براساس آمار سال 90، تعداد 21 میلیون و 200 هزار خانوار در کشور به ثبت رسیده است، گفت: در این سال با اجرای موفق آمیز طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم، تعداد خانه های مسکونی به 21 میلیون و 600 هزار باب رسیده است که درطول  60 سال گذشته، این اتفاق برای اولین بار در کشور رخ داده است که تعداد خانه ها از تعداد خانوارها بیشتر است.

[ یکشنبه 91/9/19 ] [ 1:5 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش صراط؛ طیفی از نویسندگان اصلاح طلب که در فتنه 88 فعال بوده‌اند‌، در قالبی دیگر در نقش عوامل جریان ضد فرهنگی غرب به دنبال تئوری‌های باطل این جریان عمل می‌کنند. رفتار سازمان دهی شده این افراد که با تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی عملا به مهره‌های عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند،به طور کامل خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فراهم می‌آورد .

انتشار تصاویر پارتی مختلط برخی روزنامه نگاران اصلاح طلب توسط (م-ف) روزنامه نگار روزنامه "بهار"


روزنامه شرق یکی از پاتوق‌های اصلی این افراد بوده است‌. روزنامه‌ای که در طی فعالیت مطبوعاتی‌اش به دلیل تخلف‌های عدیده از جمله توهین به شخصیت‌ها‌، مسئولین و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مراجع قانونی تاکنون چهار بار توقیف شده و تعدادی از نویسندگانش ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌های شایعه پراکن تحت سیاست سرویس‌های جاسوسی غربی از جمله بی بی سی فارسی و برخی از چهره‌های ضد انقلاب همچون نیک آهنگ کوثر و احمد باطبی دارند.


حضور کارمندان روزنامه شرق با نمادهای فتنه گران، جلوی ورودی  ساختمان روزنامه شرق 3 سال بعد از شکست فتنه 88

برخی از این نویسندگان اصلاح طلب این پاتوق نیز به دلیل نزدیکی به تفکر اعضای تشکل منحله موسوم به نهضت آزادی رویکرد قلم به مزدی داشته‌اند‌. نهضت آزادی حلقه‌ای سیاستمداران خائنی را تشکیل داده بود که در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران با بیانیه‌های خود در صف بعثی‌ها قرار می‌گرفتند‌.

فعالان مطبوعاتی دوم خردادی در جلسات مشترک با سران نشکیلات منحل شده نهضت آزادی

در یکی از تاسف‌بار‌ترین اقدامات اخیر این نویسندگان و در دورانی که غم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (‌ص‌) بر سینه مردم مسلمان کشورمان سنگینی می‌کرد‌، کاریکاتوریست قلم به مزد روزنامه شرق با انتشار طرحی وهن انگیز نمادهای دفاع مقدسرا به سخره می‌گیرد‌. طراح این تصویر از اعضای حزب منحله مشارکت و از سرشناس‌ترین فعالان آشوب‌های سال 88 است که همواره آثار توهین آمیز خود را در رسانه‌های ضد انقلاب خارج از کشورمنتشر می‌کند‌.اما پس از توقیف روزنامه شرق وطبق روال معمول همانند دوران روزنامه‌های زنجیره‌ای دوره اصلاحات بخشی از این نویسندگان روزنامه‌های دوم خردادی ‌به روزنامه‌ای تحت عنوان "‌بهار‌" کوچ کرده‌اند. روزنامه اصلاح‌طلب "‌بهار" متعلق به سعید‌ پورعزیزی است که پیش از این در ماههای پایانی سال 1388 و آغاز سال 1389 این روزنامه را منتشر می‌کرد‌. در دوره پیشین، بهار به مدت 50 شماره خط مشی ادبی هنری داشت و پس از 50 شماره، خط مشی آن سیاسی‌تر شد. سعید پورعزیزی، مدیرکل اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری دوره محمد خاتمی است.‌‌‌ بهار تا کنون سه بار توسط دستگاه قضایی به دلیل تخلفات مختلف مطبوعاتی توقیف شده و اکنون برای دوره چهارم منتشر می‌شود

[ چهارشنبه 91/9/15 ] [ 1:53 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

مشایی


[ چهارشنبه 91/9/15 ] [ 1:34 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

نماینده زن


[ سه شنبه 91/9/14 ] [ 9:22 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 156
کل بازدیدها: 3113295
Flag Counter