ابزار وبلاگ

انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

خبرگزاری ایسنا: اسفندیار رحیم مشایی به همراه احمد‌ی نژاد در آخرین روز مهلت ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما ثبت‌نام کرد.

 رییس دبیریخانه جنبش غیر متعهدها برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حدود ساعت 18 در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، مشاور رییس‌جمهور، دبیر کمیسیون فرهنگی دولت، ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ریاست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری، رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی، جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، رئیس مرکز ملی جهانی‌شدن، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ایران و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور خاورمیانه است.

اسفندیار رحیم مشایی در زمان شهرداری محمود احمدی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود. در دولت اول احمدی‌نژاد مشایی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران را بر عهده داشت. وی که از تیرماه 1388 تا چند ماه قبل رئیس دفتر ریاست جمهوری بود، در رشته? مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیل کرده و پدر عروس احمدی‌نژاد است.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:32 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:28 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

باشگاه خبرنگاران جوان: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به بازخوانی تذکرات رهبر انقلاب درباره ایام ثبت نام نامزدها در اردیبهشت ماه 1380 می‌پردازد.

«چون این روزها فرصت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهورى است، چند مطلب را عرض مى‌کنم:

اوّل، کسانى که در خودشان این توانایى و همّت را مى‌یابند که بتوانند در آن موقعیت قرار گیرند، باید بروند و خودشان را در معرض قرار دهند. این یک وظیفه است. وظیفه آحاد عظیم ملت هم این است که در این حادثه بسیار مهمّى که به سرنوشت کشور مربوط مى‌شود، دلسوزانه و مسؤولانه شرکت کنند...

نکته بعدى در باب انتخابات این است که مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند؛ چون امر کوچکى نیست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است. سرنوشت مسائل اقتصادى، مسائل فرهنگى، روابط خارجى و مسائل گوناگون دیگر تا حدود زیادى به این قضیه وابسته است...

نکته سوم در این زمینه، خطاب به نامزدهاى انتخابات است. انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌اى براى خدمت باشد، نه مسابقه‌اى براى کسب قدرت. انتخابات اسلامى این‌گونه است. آن‌جایى که دعوا بر سر قدرت است، آن‌طورى مى‌شود که شما در بعضى از انتخابات دنیا مشاهده مى‌کنید... در منطق اسلامى، قدرت و عزّت و آبرو و خوشنامى و امکانات، فقط و فقط براى خدمت به مردم و حرکت دادن خود و جامعه و کشور در راه نظام مقدّس اسلامى و رسیدن به آرمانهاى بلندى است که انسانها نیازمند آنند. 

این مسند، مسابقه براى خدمت و زحمتکشى است. هر کس که آماده است تا بیش از دیگران زحمت بکشد و توقّعى را که مسؤولان کشورهاى دیگر از مقام و موقعیت خود دارند، نداشته باشد، داخل این میدان شود. نباید کسانى تصوّر کنند که رسیدن به ریاست یا فلان مقام - همچنان که در دنیا معمول و رایج است - باید با برخورداریهاى فراوان همراه باشد. ما امسال را به عنوان سال رفتار علوى نامگذارى کردیم. ما کجا، رفتار علوى کجا؟ اما بالاخره وظیفه داریم. چاره‌اى نداریم، جز این‌که در این راه حرکت کنیم.

 ما باید فاصله خود و رفتار علوى را کم کنیم و تا آن‌جایى که مى‌توانیم، جدّ و جهد نماییم. یکى از اوّلین قدمها در این راه، همین است. افزون طلبى براى مسؤولان ممنوع است. مشى اشرافیگرایانه براى مسؤولان کشور، نقطه ضعف به شمار مى‌آید. اگر دیگران این را لازمه رسیدن به مقامات عالیه کشور مى‌دانند، در نظام اسلامى، اینها نه تنها لازمه‌اش نیست، بلکه نقطه ضعف هم محسوب مى‌شود. بنابراین داوطلبان بدانند که این راه، راه خدمت است؛ مسابقه و رقابت در این راه هم رقابت براى خدمت کردن هرچه بیشتر است. اگر این‌طور شد، آن‌گاه در تبلیغات، در بیان مطالب نسبت به یکدیگر یا نسبت به خود، حدود رعایت خواهد شد.

آخرین نکته که در باب انتخابات عرض مى‌کنم، این است که فضاى انتخابات باید سالم باشد. نباید عدّه‌اى با قلم و بیان و مطبوعات، و عدّه‌اى هم با ابراز مخالفت با فلانى یا طرفدارى از این نامزد یا آن نامزد، فضا را آلوده کنند. کسانى که به اسلام احترام مى‌گذارند، کسانى که قدر و ارزش جمهورى اسلامى را ارج مى‌نهند، کسانى که از ما حرف‌شنوى دارند، در هر جاى کشور هستند، از همین اوّلِ کار مراقب باشند. کارشکنى نسبت به دیگران، لجن‌پراکنى علیه این نامزد یا آن نامزد، بدگویى کردن و افشاگریهاى بى‌پایه و اساس نسبت به اشخاص، همه اینها کارهاى ممنوع و ضدّ ارزش و خلاف مشى جمهورى اسلامى و خلاف حق است. از این کارها اجتناب کنند.»


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:23 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری فارس: هاشمی رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم ثبت‌نام کرد.
 
آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت‌نام کرد.

«اکبر هاشمی رفسنجانی» روحانی و سیاست‌مدار ایرانی در سوم شهریور 1313 در روستای بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان در استان کرمان به دنیا آمد.

وی یکی از 9 فرزند میرزا علی هاشمی بهرمانی بود که به تجارت پسته می‌پرداخت.

وی تحصیلات خود را از سن 5 سالگی در نوق آغاز کرد و در سن 14 سالگی برای ادامه تحصیل علوم دینی به شهر قم سفر کرد و در محضر اساتیدی همچون محمدرضا گلپایگانی، شهاب‌الدین نجفی مرعشی و سید حسن طباطبایی بروجردی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

وی فعالیت سیاسی خود را به صورت جدی از 1340 آغاز کرد و در مجمع از سال‌های 1337 تا سال 1357 هاشمی رفسنجانی 7 بار دستگیر و در مجموع 4 سال و 5 ماه را در حبس گذراند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عضویت شورای انقلاب اسلامی درآمد و مدتی نیز سرپرست وزارت کشور را برعهده داشت.

وی همچنین یکی از اعضای اولیه و مؤسس جامعه روحانیت مبارز و حزب جمهوری اسلامی بود. اصلی‌ترین سمت وی در دوران پس از انقلاب اسلامی ریاست چندین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندهی کل قوا در ماه‌های پایانی جنگ ایران و عراق بود.

فعالیت به عنوان یکی از ائمه جمعه موقت تهران و همچنین جانشینی امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع نیز یکی از دیگر مناصب هاشمی رفسنجانی در دهه 60 بود.

آیت‌الله هاشمی در انتخابات سال 1368 ریاست جمهوری به عنوان پنجمین رئیس جمهور اسلامی ایران به این سمت انتخاب شد و  طی دو دوره سمت ریاست جمهوری را برعهده داشت.

همچنین هاشمی رفسنجانی پس از پایان دوره ریاست جمهوری با حکم مقام معظم رهبری با عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

هاشمی رفسنجانی بین سال‌های 1386 تا 1389 ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشت و هم اکنون نیز نماینده مردم تهران در این شورا است.

هاشمی رفسنجانی تجربه یک شکست را نیز در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 را نیز در کارنامه دارد که عرصه رقابت را به محمود احمدی‌نژاد واگذار کرد.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:23 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس این گزارش تاجر انگشتر هم سومین نامزدی بود که امروز برای تصدی پست ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

 نکته جالب توجه این نامزد ریاست جمهوریی این بود که چهار انگشتر به ارزش 20 میلیون تومان در دست داشت که البته وی گردنبند و دستبند زنجیر نیز داشت.


این تاجر خود را مرتضی حسینی 54 معرفی کرده و در جمع خبرنگاران گفت: چون لیاقت ریاست جمهوری ندارم! در این دوره شرکت کردم.

وی تصریح کرد: 40 هنر دارم و با ده فرمان و ده دستور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

این تاجر با خبرنگارصحبت می‌کرد گفت: چند سال است که از همسرش طلاق گرفته و سه بار در لبنان و سه بار در سوریه به خواستگاری رفته است


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:22 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری مهر: یک عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر خبر رد صلاحیت محسن هاشمی، فاطمه راکعی و معصومه ابتکار را تایید کرد.

یک عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا  خبر رد صلاحیت محسن هاشمی، فاطمه راکعی و معصومه ابتکار را تایید کرد و گفت: اعلام تایید یا رد صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا 28 اردیبهشت به صورت مکتوب به آنان اعلام خواهد شد.

وی گفت: امکان دارد در صورت اعتراض به رد صلاحیت ها، در بررسی های مجدد عده ای از ردصلاحیت شدگان، صلاحیتشان تایید شود.

پیش از این خبر رد صلاحیت دبیر، امیری فر،شریف زاده و افسانه بایگان نیز در برخی از رسانه های مجازی منتشر شده است.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:21 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

تابناک: در میان اخبار فراوانی که در ساعات اولیه ثبت نام روز چهارم از وزارت کشور مخابره شده حضور یکی از نامزدها با درشکه در محل ثبت نام توجه‌ها را به خود جلب کرد.














[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:20 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری مهر:  محمدباقر قالیباف بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم طی میثاق نامه ای اظهار کرد: این بار آمده ام به ایرانی افتخار کنم که در آن حرف زدن تمام شده باشد و همه با هم کار کنند.

محمدباقر قالیباف پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران قرار گرفت و متن میثاق‌نامه خود با مردم را قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اوفوا بالعهد ان العهد کان مسئولا

سرورانم، مردمم، عزیزانم!  اینک که پس از سال ها گذران فراز و نشیب انقلاب مان در پیشگاه شما ایستاده ام، آمده ام با تمام وجود اعلام کنم که بر پیمانم پایدار مانده ام. پیمانی که امام عزیزمان از روزی که در 19 سالگی پای در جبهه نهادم به من آموخت که «مدیون این مردمم».

من تمام جوانی ام را همراه هزاران هزار جوان شریف دیگر، بر سر همین پیمان ماندم. زندگی من فقط به زندگی فرزند ساده ای از این خاک شریف نیست؛ زندگی ام زندگی تمام مردم ایران اسلامی است. روایت فتح مردمانی که چون انقلاب کردند و چون پای در دفاع گذاشتند در چشمان شان برق امید بود و پس از جنگ تا امروز هم همین امید زنده هست.

آمده‌ام تا عشق و ایثار را زنده کنم، ایستاده‌ام که دوباره به ایران، وطنم و به انقلاب، انقلاب نجیب و مظلوم اسلامی همچون آن روزهای بهشتی افتخار کنم. و من امروز تنها به این افتخار نمی‌کنم که کشوری مستقل هستیم، تنها به این افتخار نمی‌کنم که جوانان‌مان قله‌های بلند دانش را فتح کرده‌اند و حتی تنها به این افتخار نمی‌کنم که یک وجب از خاک‌مان را به دشمن ندادیم و نخواهیم داد . بلکه به این می‌بالم که فرزند مردمی هستم که سخت، امید و ایمان به خدا دارند. و اگر با هم یکی باشیم و صادقانه تلاش کنیم خدا این امید را ناامید نمی کند.  امید به آینده ای بهتر، به پیشرفت، به عدالت و به استقلال و آزادی.

 این بار آمده‌ام پیمان بزرگتری با مردمم، با امامم، با رهبر عزیزم و با دوستان شهیدم ببندم. با جانم عهد ببندم و به ایرانی افتخار کنم که هیچ کودکی دیگر گرسنه سر به بالین نگذارد. به ایرانی افتخار کنم که جوانانش سرگردان یک شغل با عزت نباشند. به ایرانی افتخار کنم که هیچ پدری خجلت زده خانواده اش نباشد. به ایرانی افتخار کنم که در آن حرف زدن تمام شده باشد و همه با هم کار کنند. به ایرانی افتخار کنم که برادری علیه برادر دیگرش کینه و نفرت نپراکند. افتخار کنم به آرمان هایمان از یک سرزمین عادلانه که رعایت حقوق ملت و قانون اساسی سبب می‌شود کسی با خود نیندیشد بدون رابطه بازی، راه های پیشرفت او به سوی آینده بسته شده است.

افتخار کنم به آرمان های بلندمان از وطنی که به جای سیاست بازان و سیاست پیشگان، سیاست اندیشان ، نخبگان و اندیشمندانش قدر ببینند و برصدر نشینند و افتخار کنم به امتی که روح اسلام، روح قرآن و روح نظام ولایی پایدارترین مرجع و ماوایش باشد. افتخار کنم به آرزوهایمان از امید به یک ایران بی کینه ، ایران بی ظلم، ایران بی تفرقه، ایران آباد و در یک کلام ایران اسلامی اسلامی.

افتخار کنم به یک امید واقعی که اول بار در چشمان نازنین دوستان شهیدم دیدم و اینک در چشمان تک تک مردمی می بینم که منتظر آینده اید. باید بیشتر و بهتر کار کنیم تا این امید ، ناامید نشود. آمده ام به پوست و گوشت و خونم ایمان ببندم که پای این امید به بهتر شدن بایستم. بایستم که دوباره مردمم ببینند که ایران اسلامی، نه ایران چپ است و نه ایران راست. نه ایران ترک است و نه ایران فارس، نه ایران کرد است و نه ایران لر، نه ایران عرب است و نه ایران بلوچ، بلکه ایران اسلامی، فقط یک ایران است. ایران همه ما ، ایران بچه های ما، ایران بی کینه، ایران مستقل و آزاد، ایران اسلامی، ایران قرآن، ایران سربلند و ایران ایران.

با اقتدا به مولایم امیرالمومنان علی (ع) عرضه می دارم که: «خدایا ، تو می دانی که آنچه انجام می دهم نه برای کسب قدرت است و نه برای رسیدن به دنیای بی ارزش. من آمده ام تا پرچم ارزش های دینی برافراشته شود، سرزمین تو آباد گردد، امنیت بندگان ستم دیده ات فراهم آید و دستورها و احکام تو اجرا شود.» مرا برای عمل به این پیمان یار و یاور باش.

مرا عهدی است با جانان که تا جان در بدن دارم/ هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

والسلام/ فرزند شما

محمد باقر قالیباف


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:19 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

فرارو- مراسم ختم پدر همسر کمال خرازی - وزیر پیشین امور خارجه - با حضور برخی شخصیت‌های شناخته‌شده کشور برگزار شد.
به گزارش ایسنا، صبح دیروز در مراسم ختم پدر همسر کمال خرازی در مسجد نور تهران، تعدادی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.
سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، یاسر خمینی، حسن روحانی، غلامعلی حداد عادل، منوچهر متکی، مسعود پزشکیان، حسین مرعشی، محمدرضا تابش، اسحاق جهانگیری، مرتضی حاجی، محمدرضا عارف و محمد شریعتمداری از جمله شخصیتهای حاضر در این مراسم بودند.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 8:2 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

فرارو- آخرین روز ثبت نام یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و داوطلبان ریاست جمهوری تنها تا ساعت 18 فرصت دارند که در این انتخابات ثبت نام کنند.
با آغاز پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهلت ثبت نام ها به پایان می رسد و داوطلبان تنها تا ساعت 18 امروز فرصت دارند که نام خود در رقابتهای ریاست جمهوری ثبت کنند.
داود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور، جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، حجت الاسلام ابوترابی فرد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم از کسانی بودند که صبح امروز با حضور در وزارت کشور ثبت نام کردند. 

عکس های زیر از خبرگزاری فارس، مهر، ایسنا، تسنیم و ایرنا حواشی آخرین روز ثبت نام را نشان می دهد.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 7:59 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 730
بازدید دیروز: 94
کل بازدیدها: 3124119
Flag Counter